//
کدخبر: ۱۷۶۳۳۸ //

سوریه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به حلب را رهگیری کرد

دولت سوریه اعلام کرد، نیروهای هوایی این کشور حملات هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب و برخی پایگاه‌های این استان، واقع در شمال سوریه را رهگیری کردند.

سوریه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به حلب را رهگیری کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم، یک منبع نظامی سوریه به رسانه رسمی این کشور گفت، نیروهای هوایی سوریه با حملات اسرائیل به برخی پایگاه‌ها در شمال شرق حلب مقابله کرده و تعدادی از موشک‌های این رژیم را رهگیری کردند. یک منبع نظامی بلندپایه در این راستا به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت، نیروهای هوایی سوریه ۷۰ درصد از حملات اسرائیل را دفع کردند.

شبکه "الاخباریه" سوریه هم تصریح کرد، اسرائیل در این حملات اطراف فرودگاه بین‌المللی حلب و دو منطقه دیگر در شرق این استان را هدف قرار داد. دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه نیز گزارش داد، اسرائیل به ذخایر مهمات نیروهای سوریه و هم‌پیمانان آن حمله کرد و هم‌زمان با این حملات، فعالان از قطع سراسری برق استان حلب خبر دادند.

حملات متجاوزانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به حلب سوریه در حالی انجام شد که به دنبال به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر جولان اشغالی توسط آمریکا، شورای امنیت برای بررسی این اقدام نشست فوق‌العاده تشکیل داده و چنین اقدامی را به شدت محکوم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان