//
کدخبر: ۱۷۵۶۴۱ //

شلیک یک موشک بالستیک دیگر به مواضع مزدوران عربستان در یمن

رسانه‌های یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک دیگر به مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در استان صنعا خبر دادند.

 شلیک یک موشک بالستیک دیگر به مواضع مزدوران عربستان در یمن
به گزارش فرتاک نیوز،

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه یک فروند موشک بالستیک از نوع بدرp1 به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه نهم در صنعا شلیک کرد.

یک منبع نظامی گفت که این حمله بعد از رصد دقیق تحرکات مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه صورت گرفت و بر اثر آن ده‌ها تن از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی کشته ویا زخمی شدند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شنبه‌شب نیز با یک فروند موشک بالستیک بدرp1 مرکز تجمع فرماندهی ائتلاف متجاوز سعودی در استان الجوف را هدف قرار داد.

در مقابل متجاوزان سعودی محلات مسکونی در بخش مرزی "رازح" در استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کردند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه مناطقی را که مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در استان البیضاء به‌اشغال خود در آورده بودند از لوث آنها پاکسازی کردند.

یک منبع نظامی در استان البیضاء گفت که نیروهای یمنی در جریان این عملیات تعدادی از نقاط در جبهه قانیه را به‌کنترل خود در آورده و خسارتهای سنگینی به مزدوران وارد ساختند.

و خبر دیگر اینکه بر اثر انفجار بمب در مسیر حرکت خودروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه اسطر در بخش خب و الشعف استان الجوف شماری از آنها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۶۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان