//
کدخبر: ۱۷۵۵۶۷ //

مقام ونزوئلایی‌: در دو ماه گذشته ۳۰ میلیارد دلار پول ونزوئلا به درخواست ترامپ دزدیده شد

وزیر ارتباطات دولت ونزوئلا مخالفان دولت را متهم به تصاحب یک میلیارد دلار از پول‌های متعلق به این دولت که در بانک‌های آمریکا نگه داری می‌شدند، کرد.

مقام ونزوئلایی‌: در دو ماه گذشته 30 میلیارد دلار پول ونزوئلا به درخواست ترامپ دزدیده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این‌ در حالی است که چند روز قبل نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا در اظهاراتی دولت آمریکا را متهم به دزدیدن پنج میلیارد دلار از پول‌های این کشور آمریکا جنوبی که به گفته مادورو قرار بود برای تولید دارو صرف شوند، کرد.

خورخه رودریگز ، وزیر ارتباطات ونزوئلا در اظهاراتی که از سوی تلویزیون این کشور گزارش شد، گفت‌: آنها (مخالفان) متوسل به دزدیدن دارایی‌هایی که ونزوئلا در بانک‌های مختلف  دارد شده اند. این پول به درخواست دولت دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا دارد توسط آنها توقیف می‌شود. در چند ماه گذشته بالغ بر 30 میلیارد دلار از پول‌های ما به این ترتیب دزدیده شده‌اند.

نیکولاس مادورو نیز پیش از این اعلام کرده بود که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا از بابت این اقدامی که جنایتکارانه‌ترین است و علیه مردم ونزوئلا ارتکاب یافته است، مسئول است و این دولت این اقدام را انجام می‌دهد تا متعاقب آن بگوید که مقامات آمریکا آماده اعطای کمک های دوستانه به ونزوئلا هستند.

مادورو در ‌عین ‌حال مخالفان دولتش بر مقامات آمریکا را متهم به تمایل داشتن برای آغاز یک جنگ علیه ونزوئلا بر سر منابع طبیعی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان