//
کدخبر: ۱۷۴۶۳۳ //

داعشی‌ها با لباس زنانه در الباغوز تردد می‌کنند

پس از حملات هوایی شدید و درگیری‌هایی که از صبح روز یکشنبه در الباغوز میان نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) و داعشی‌ها آغاز شد، عصر یکشنبه از شدت این حملات به شکل نسبی کاسته شد.

داعشی‌ها با لباس زنانه در الباغوز تردد می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری العربیه، برای اولین بار داعشی‌ها بیرون تونل‌ها دیده شدند، رفت‌وآمدهای علنی آنها در اردوگاه الباغوز و منطقه تونل‌ها مشاهده شد.

این درگیری‌ها صبح یکشنبه با حملات شدید جنگنده‌های ائتلاف ضد داعش آغاز شده و پس از چندین ساعت به شکل نسبی آرام شد.

طبق گزارش العربیه، در حالی که صدها غیرنظامی در این منطقه حضور دارند، از صبح یکشنبه تا این لحظه هیچ غیرنظامی از آنجا خارج نشده است.

دیده بان حقوق بشر سوریه ویدئویی را از درگیری‌ها در الباغوز منتشر کرد، در این ویدئو داعشی‌ها در حال خروج از تونل‌ها در حالی که مسلح بوده و لباس زنانه بر تن داشتند، دیده شدند.

نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) پیشتر اعلام کرده بودند، از آغاز حمله نهایی علیه داعش، ۶۰ هزار تن که بیشتر آنها غیرنظامی هستند از آخرین پایگاه داعش در شرق سوریه فرار کرده‌اند.

کنو جبرئیل، سخنگوی نیروهای قسد در جمع خبرنگاران اعلام کرد، از زمان محاصره الباغوز و مناطق اطراف آن توسط یگان‌های مدافع خلق کرد، ۲۹ هزار و ۶۰۰ تن که بیشترشان را خانواده‌های داعشی‌ها تشکیل می‌دهند، خود را تسلیم کرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان