//
کدخبر: ۱۷۰۹۴۸ //

حزب تندروِ «راستِ جدید» اسرائیل برنامه انتخاباتی‌اش را اعلام کرد

حزب «راست جدید» به ریاست «یفتالی بِنِت» و «آیلِت شاکید» محتوای برنامه سیاسی جدید خود برای انتخابات آتی رژیم صهیونیستی را اعلام کرد. این برنامه شامل مجموعه ای از شاخص های اشغالگری و اخراج فلسطینی ها است.

 حزب تندروِ «راستِ جدید» اسرائیل برنامه انتخاباتی‌اش را اعلام کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه از اعلام برنامه انتخاباتی حزب «راست جدید» خبر دادند. این برنامه شامل توسعه شهرک سازی در کرانه باختری و قدس و تحمیل سیطره رژیم صهیونیستی بر منطقه «جیم» می شود.این حزب متعهد شده است در صورت پیروزی در انتخابات آتی، سیطره رژیم صهیونیستی بر منطقه موسوم به منطقه «ج» را اجرایی کند. همچنین این حزب اعلام کرده است با مبادله اسیران امنیتی فلسطینی در تبادل اسیران مخالف است.

بخشی از برنامه انتخاباتی حزب «راست جدید» شامل تعهد به تسلیم نکردن هیچ بخشی از زمین های کرانه باختری وقدس، به فلسطینیان و مخالفت با دولت فلسطینی در کرانه باختری است.

یسرائیل هیوم اعلام کرد «نفتالی بِنِت» رهبر این حزب روز گذشته طی درخواستی از دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده خواسته بود جزئیات «معامله قرن» را پیش از انتخابات رژیم صهیونیستی در 9 آوریل 2019 (20فروردین 1398) اعلام کند.

گفتنی است حزب «راست جدید» که در پی اختلاف نظر با بنیامین نتانیاهو شکل گرفت دیدگاه های شدیدا افراطی را دنبال می کند اما در نظرسنجی ها جایگاه چندان بالایی ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۹۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان