//
کدخبر: ۱۷۰۹۰۶ //

هیئت کره شمالی عازم چین شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، یک هیئت رسمی از کره شمالی پس از پایان نشست رهبران آمریکا و کره شمالی در هانوی، پایتخت ویتنام، عازم چین شد.

هیئت کره شمالی عازم چین شد
به گزارش فرتاک نیوز،

خبرگزاری رویترز به نقل از خبرگزاری KCNA گزارش داد: پس از پایان نشست میان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ویتنام که بدون توافق پایان یافت، هیئتی رسمی از کره شمالی به رهبری ری کیل-سونگ، معاون وزیر امور خارجه این کشور عازم چین شد.

پیشتر اعلام شده بود، رهبر کره شمالی احتمالا در مارس سال جاری میلادی پس از برگزاری دومین نشست با رئیس جمهوری آمریکا در اواخر فوریه در هانوی، به چین سفر می‌کند.

لو کانگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین نیز با اعلام این خبر گفت: به دعوت وزارت امور خارجه چین، معاون وزیر امور خارجه کره شمالی امروز به پکن سفر می‌کند.

وی افزود: مقامات چین و کره شمالی قرار است در جریان این دیدار درباره روابط دوجانبه و مسائل مربوط به منافع مشترک مذاکره کنند.

در پاسخ به این سوال که آیا کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز در راه بازگشت از هانوی به چین سفر خواهد کرد یا خیر، کانگ تاکید کرد: پکن به رسم عدم اطلاع برنامه‌های رهبران دیگر کشورها احترام می‌گذارد و به آن پایبند است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۹۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان