//
کدخبر: ۱۷۰۵۵۵ //

آبرامز: آمریکا تحریمهای بیشتری علیه ونزوئلا وضع می کند

نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا از وضع تحریمهای بیشتر واشنگتن علیه این کشور آمریکای لاتین خبر داد.

آبرامز: آمریکا تحریمهای بیشتری علیه ونزوئلا وضع می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

«الیوت آبرامز» نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که ظرف هفته جاری مقامات واشنگتن علاوه بر وضع تحریمهای بیشتر علیه دولت ونزوئلا، قطعنامه ای در خصوص تحویل کمکهای بشردوستانه به این کشور آمریکای لاتین به سازمان ملل ارائه خواهند کرد.

آبرامز در این باره گفت: «ما گفته ایم که تحریمها ادامه خواهند یافت. ما دیروز تحریمها را اعلام کردیم. تحریمهای بیشتری در راه است. تحریمهای بیشتری در هفته جاری و هفته آینده اعلام خواهد شد. ما به وضع تحریمها علیه مقامات بلندپایه ونزوئلا و افرادی که به امور مالی آنان رسیدگی می کنند، ادامه خواهیم داد».

نماینده ویژه آمریکا در امور ونزوئلا در ادامه افزود که واشنگتن در هفته جاری مجدداً قطعنامه ای به سازمان ملل ارائه خواهد کرد که در آن، خواستار تحویل کمکهای بشردوستانه به ونزوئلا می شود.

گفتنی است، دولت آمریکا که حامی سرسخت «خوآن گوایدو» رهبر مخالفان و رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا است، روز ۲۸ ژانویه شرکت نفت دولتی ونزوئلا (PDVSA) را مورد تحریم قرار دارد و داراییها این شرکت را با ارزشی بالغ بر ۷ میلیارد دلار مسدود نمود. واشنگتن همچنین هرگونه توافق با این غول نفتی ونزوئلا را ممنوع کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۵۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان