//
کدخبر: ۱۶۹۵۸۷ //

گزینه نمایندگی آمریکا در سازمان ملل معرفی شد

رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت که گزینه نمایندگی این کشور در سازمان ملل، سفیر کنونی این کشور در کانادا است.

گزینه نمایندگی آمریکا در سازمان ملل معرفی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد شنبه اعلام کرد که سفیر کنونی این کشور در کانادا، گزینه نمایندگی ایالات متحده در سازمان ملل است.

ترامپ با انتخاب کردن «کلی نایت کرافت» به‌عنوان گزینه نمایندگی جدید آمریکا در سازمان ملل، در صفحه توئیتر خود نوشت: «کلی کار ممتازی را در نمایندگی کشور ما انجام داده و شکی ندارم که با هدایت او، کشور ما در سطوح عالی (سازمان ملل) نمایندگی خواهد شد».

«نیکی هیلی» که در دو سال گذشته آمریکا را در سازمان ملل نمایندگی کرده، چند ماه پیش اعلام کرد به دلایل شخصی از دولت ترامپ کنار می‌رود. برخی منابع کناره‌گیری وی را به احتمال تلاش او برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ و رقابت با ترامپ مرتبط کرده‌اند. هیلی پیش از نمایندگی در سازمان ملل از منتقدان سرسخت ترامپ بود.

ترامپ چندی بعد، «هیثر نوئرت» سخنگوی پیشین وزارت خارجه آمریکا را به عنوان جانشین هیلی معرفی کرده بود اما نوئرت در بیانیه‌ای ضمن تقدیر از این تصمیم ترامپ، به دلایل خانوادگی این سمت را نپذیرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان