//
کدخبر: ۱۶۴۹۵۸ //
لمبیت اپیک و اخبار اختصاصی پرس تی وی:

نگاهی به خروج نظامی آمریکا از سوریه

برنامه «نشر خبر» (press release) این هفته سه موضوع خروج نظامی آمریکا از سوریه، عدم برابری و توازن ثروت در جهان و فروش سوخو 100 کشور روسیه به ایران و محدودیت های پیرامون آن را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

نگاهی به خروج نظامی آمریکا از سوریه
به گزارش فرتاک نیوز،

این برنامه ضمن اشاره به خبر اعلام شده از سوی ترامپ مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی از سوریه به بررسی نقش آمریکا در جنگ سوریه و تلاش های این کشور برای سرنگون کردن بشار اسد و کشته شدن هزاران سوری در طی این جنگ  می پردازد.

این برنامه در ادامه به بحث پیرامون عدم برابری و توازن ثروت در جهان پرداخته و آمارهایی در این زمینه را ارایه می کند.

در این خصوص ضمن مروری بر آخرین گزارش ها در سال 2017 که ثروت 43 نفر از افراد متمول در جهان از جمله جف بزوس (موسس شرکت آمازون)، بیل گیتس (بنیانگذار مایکروسافت)، وارن بافت (مدیر شرکت وارن بافت) و مارک زاکربرگ (موسس فیسبوک ) را بیش از ثروت نیمی از جمعیت مردم کره زمین اعلام کرده است، بدتر شدن این روند در سال 2018 و اقدامات دولت ها در این زمینه را مورد نقد و ارزیابی قرار می دهد.

فروش سوخو 100 کشور روسیه به ایران نیز موضوع دیگری است که در این برنامه به آن اشاره خواهد شد. در این راستا نقش تحریم های آمریکا بر شرکت های فعال در این حوزه و اعمال فشار آمریکا برای قطع تجارت و کسب و کار دیگر کشورها و همچنین شرکت ها با ایران مورد بررسی قرار می گیرد.

«نشر خبر« به تهیه کنندگی النا فکلینا و اجرای لمبیت اپیک، یکشنبه 14 بهمن ساعت 17:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان