//
کدخبر: ۱۶۴۲۹۱ //

ارتش اسرائیل: حزب‌الله برای توسعه تسلیحاتی و شیوه‌های نفوذ به اسرائیل تلاش می‌کند

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد، حزب‌الله لبنان در راستای ایجاد شرایطی برای نفوذ به داخل اراضی تحت کنترل اسرائیل، تلاش می‌کند.

ارتش اسرائیل: حزب‌الله برای توسعه تسلیحاتی و شیوه‌های نفوذ به اسرائیل تلاش می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 ژنرال آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنرانی‌ای که به مناسبت سالگرد نظامیان اسرائیلی کشته شده در حادثه سقوط دو بالگرد در سال ۱۹۹۷ برگزار شد، گفت: حزب‌الله تلاش می‌کند خود را به سلاح‌های پیشرفته مجهز کند، همچنین این حزب برای توسعه شیوه‌های خود جهت نفوذ به اسرائیل تلاش می‌کند.

کوخاوی در ادامه مدعی شد، فعالیت‌های حزب‌الله در هدف قرار دادن غیرنظامیان با موشک‌ها و راکت‌ها نقض آشکار توافقنامه‌های بین‌المللی و قوانین جنگی و ارزش‌های انسانی است.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تاکید کرد: سربازان اسرائیلی به تحرکات خود علیه استقرار نیروهای حزب‌الله و ایران در مرزهای شمالی، مقابله با "طرح‌های تروریستی" در نوار غزه و نیز حمایت از ساکنان جنوب در برابر گروه‌های "تروریستی" در نوار غزه و شبه جزیره سینا ادامه می‌دهد.

این اظهارات کوخاوی پس از سخنان اخیر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان مطرح شدند.

سید حسن نصرالله پس از گذشت بیش از دو ماه از سکوت رسانه‌ای خود خارج شد و گفت: در صورت وقوع جنگ جدیدی با اسرائیل، نیروهای مقاومت برای ورود به اراضی اشغالی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین اظهار کرد: بخشی از برنامه ما ورود به الجلیل است و ما توان چنین کاری را داریم، ما سال‌هاست توان اجرای این عملیات را داریم و پس از تجربه‌ای که در سوریه داشتیم، اکنون این کار برای ما آسان‌تر شده است.

وی تاکید کرد: حزب‌الله که از سوی اسرائیل و همپیمانان آن و در رأس آن آمریکا گروهی تروریستی تلقی می‌شود، موشک‌های پیشرفته و با دقت بالا به تعداد کافی برای مقابله با هر جنگی در آینده و هدف قرار دادن هر نقطه‌ای که بخواهد، در اختیار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان