//
کدخبر: ۱۶۰۵۳۵ //

ترامپ خطاب به رسانه‌ها: بروید و ۲ هفته استراحت کنید!

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر به رسانه‌ها تاخت و گفت: بروید و دو هفته استراحت کنید و با آرامش و استراحت کرده برگردید.

ترامپ خطاب به رسانه‌ها: بروید و ۲ هفته استراحت کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پیامی در توئیتر اعلام کرد: تماشای اینکه افرادی خاص، من و موفقیت بزرگ دولت من را پوشش می‌دهند، جالب است، آنها به معنای واقعی دیوانه شده‌اند. گزارش‌های جعلی آنها باعث خشم و تفرقه می‌شود. بروید و دو هفته استراحت کنید و آسوده برگردید. سرزنده و شاداب!

رئیس جمهوری آمریکا به طور معمول گزارش‌های منفی علیه خود و دولتش را به عنوان " اخبار جعلی" معرفی می‌کند. او در گذشته نیز رسانه‌ها را به ایجاد خشم بزرگ و تفرقه افکنی در کشور متهم کرده بود.

او به طور روتین رسانه‌های خبری را به عنوان دشمن مردم اعلام می‌کند.

هنوز مشخص نیست دلیل حمله اخیر ترامپ علیه رسانه‌ها چیست اما به نظر می‌رسد که گزارش‌های نوشته شده توسط نیویورک تایمز و واشنگتن پست درباره تحقیقات در مورد روابطش با روسیه باشد.

روزنامه واشنگتن پست به تازگی اعلام کرد که دونالد ترامپ جزئیات دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه را از مقامات ارشد کاخ سفید مخفی کرده است.

اما کاخ سفید این گزارش را رد کرد که گزارش‌های اخیر نادرست بوده و رئیس جمهوری آمریکا این گزارش‌ها را "توهین‌آمیز" و "مسخره" اعلام کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان