//
کدخبر: ۱۵۵۴۰۹ //

دانفورد کاهش حضور نظامی آمریکا در افغانستان را رد کرد

در حالی که گزارشاتی درباره خروج بخشی از نیروهای آمریکایی از افغانستان منتشر شده است، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد:‌ ماموریت سربازان در افغانستان طبق برنامه پیش می‌رود.

دانفورد کاهش حضور نظامی آمریکا در افغانستان را رد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از خبرگزاری رویترز، جوزف دانفورد در مراسمی به مناسبت جشن کریسمس در کمپ دالکه غربی در افغانستان اعلام کرد: شایعات بسیاری وجود دارد. میزان ماموریت ما به همان اندازه است که در گذشته بوده است.

دانفورد در حالی این اظهارات را بیان کرد که دولت ترامپ به پنتاگون دستور داده است که برنامه‌های خروج ۷۰۰۰ سرباز آمریکا از افغانستان را فراهم کند اما ژنرال اسکات میلر، یکی از فرماندهان ارشد آمریکا در افغانستان در گفت‌وگو با یک رسانه محلی اعلام کرد:‌ دستور کاهش نیروهای آمریکایی در افغانستان هنوز به فرماندهی مستقر در اینجا ارجاع داده نشده است.

دانفورد در جمع سربازان مقیم کمپی در ۶۰ مایلی جنوب کابل این تضمین را داد که فرماندهان نظامی آمریکا در صورت هر گونه تغییری هر چه سریعتر اعلام عمومی کنند.

وی ادامه داد: من مطمئن هستم که ژنرال میلر به خوبی می‌داند که در چه زمان درستی تغییرات باید انجام شود. شما سربازان آمریکایی هستید و ماموریتی دارید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان