//
کدخبر: ۱۵۴۹۱۳ //

چاووش‌اوغلو: نتانیاهو "قاتلی خونسرد در عصر نوین" است

مولود چاووش اوغلو، بنیامین نتانیاهو را یک "قاتل خونسرد" در عصر مدرن نامید.

چاووش‌اوغلو: نتانیاهو "قاتلی خونسرد در عصر نوین" است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از خبرگزاری آناتولی مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در پیامی در توییتر نوشت: بنیامین نتانیاهو "یک قاتل خونسرد در عصر مردن" و مسئول کشتار هزاران نفر از فلسطینیان بی‌گناه است.

همچنین عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه با رد اتهامات مطرح شده مبنی بر بدرفتاری ترکیه با کردهای این کشور، گفت: همه شهروندان در ترکیه با یکدیگر برابر هستند.

وی ادامه داد: نتانیاهو از کشتار زنان و کودکان در روستاهای کردنشین حرف می‌زند در حالی که در کشور ما همه کس شهروند درجه یک است.

همچنین چلیک اضافه کرد: نتانیاهو کسی است که متهم به فساد است و می‌خواهد افکار عمومی جهان را منحرف کند.وی فکر می‌کند که می‌تواند حقایق را با حمله به رییس جمهور و ارتش کشورمان پنهان کند.

خبرگزاری آناتولی در ادامه نوشت: رهبران ترکیه و رژیم صهیونیستی شنبه به اتهام‌زنی متقابل پرداختند. رجب طیب اردوغان،‌ رئیس‌ جمهوری ترکیه در سخنانی گفت: یهودی‌ها "زنان و دخترانی که روی زمین افتاده‌اند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند" و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت ترک‌ها جمعیت کرد ترکیه را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند.

اردوغان شنبه در نشست "بنیاد جوانان ترکیه" با اشاره به قربانیان فلسطینی خشونت‌های رژیم صهیونیستی گفت: یهودیان در اسرائیل به مردمی که روی زمین افتاده‌اند، حمله می‌کنند و آنها را هدف ضرب و شتم قرار می‌دهند. در حقیقت یهودیان فقط مردان را نمی‌زنند، بلکه زنان و کودکانی هم که زمین می‌افتند مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

رئیس‌جمهوری ترکیه همچنین گفت: اما اگر آنها جرات کنند با ما طرف شوند، ما به عنوان مسلمانان با این مردم (یهودیان) مقابله می‌کنیم و درسی به آنها خواهیم داد.

این سخنرانی اردوغان در استانبول با پاسخ سریع تل‌آویو همراه شد. نتانیاهو گفت: اردوغان، اشغالگر قبرس شمالی که ارتشش زنان و کودکان را در روستاهای کردنشین در داخل و خارج ترکیه قتل‌عام می‌کند، نمی‌تواند به اسرائیل درس اخلاق بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۹۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان