//
کدخبر: ۱۴۸۷۶۷ //

پاسخ عجیب فرمانده ارتش هند به پیام صلح پاکستان

فرمانده ارتش هند در واکنش به پیام صلح و دوستی نخست وزیر پاکستان گفت: ما می‌توانیم آنها را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار دهیم.

 پاسخ عجیب فرمانده ارتش هند به پیام صلح پاکستان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از ای آر وای نیوز، در پی پیام صلح و ابراز علاقه «عمران خان» نخست وزیر پاکستان برای مذاکره با دولت دهلی نو، «بیپن راوت» فرمانده ارتش هند واکنش عجیبی به این سخن نشان داد.

گزارشها حاکی است فرمانده ارتش هند ضمن تهدید اسلام آباد و ساکنان کشمیر اشغالی گفت: ما میتوانیم با هواپیماهای بدون سرنشین مردم کشمیر و همچنین مخالفان خود را در آن سوی مرز پاکستان هدف قرار دهیم.

وی تصریح کرد: کشمیریهای برای ضربات مرگبار هواپیماهای بدون سرنشین ما آماده باشند.

بیپن راوت ماه گذشته نیز پاکستان را به جنگ تهدید کرده و گفته بود: نقشه ما برای حمله آماده است و به محض اینکه از سوی دولت مجوز صادر شود به پاکستان حمله خواهیم کرد.

پاکستان: نخست وزیر هند را برای شرکت در کنفرانس «سارک» دعوت خواهیم کرد

گفتنی است هند و پاکستان در تاریخ 71 ساله خود چندین جنگ را تجربه کردهاند ولی از زمانی که دو کشور به سلاح هستهای دست یافتهاند تنشهای نظامی مستقیم بین آنان کمتر شده است.

مسئله اصلی بین هند و پاکستان اشغال بخش وسیعی از کشمیر توسط نظامیان هندی است، دهلی نو تنها طی28 سال اخیر 98 هزار نفر  را در کشمیر کشته و باعث مفقود الاثر شدن 10 هزار نفر دیگر شده است.

دولت و ارتش هند در حالی مواضع خصمانه نسبت به پاکستان میگیرند که بسیاری از سیاستمداران مخالف دولت خواستار پایان نزاع بین دهلی نو  و اسلام آباد هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان