//
کدخبر: ۱۴۷۱۷۹ //

ابراز نگرانی عفو بین‌الملل از سرکوب معارضان در بحرین

سازمان عفو بین‌الملل همزمان با نزدیک شدن به انتخابات پارلمانی بحرین درباره سرکوب معارضان سیاسی این کشور ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی عفو بین‌الملل از سرکوب معارضان در بحرین
به گزارش فرتاک نیوز،

 سازمان عفو بین‌الملل از اقدامات سرکوبگرانه مقامات بحرین علیه معارضان سیاسی این کشور در آستانه انتخابات پارلمانی، به شدت ابراز نگرانی کرد.

طبق گزارش شبکه المیادین، عفو بین‌الملل همچنین از مقامات بحرین خواست تا سرکوب مستمر و روزافزون معارضان را متوقف کرده و به آنها آزادی بیان اعطا کنند.

انتخابات پارلمانی بحرین فردا (شنبه) برگزار می‌شود در حالیکه معارضان این کشور از جمله جمعیت ملی-اسلامی «الوفاق» این انتخابات را تحریم کرده‌اند و دولت بحرین نیز به اعمال مجازات علیه تحریم‌کنندگان انتخابات تهدید کرده است.

دادستانی کل بحرین اخیرا در راستای سرکوب معارضان، حبس «علی العشیری» نماینده سابق پارلمان از فراکسیون الوفاق را به دلیل تحریم انتخابات، به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید کرد.

العشیری هشتم نوامبر جاری در صفحه توئیتر خود نوشته بود: «برخی‌ هنوز این سوال را می‌پرسند که آیا در انتخابات شرکت کنند یا خیر؟ گویی که آنها اوضاع سیاسی بحرانی کشور را دنبال نمی‌کنند، من به عنوان یک شهروند بحرینی از حقوق سیاسی و مدنی محروم هستم و لذا من و خانواده‌ام انتخابات پارلمانی و شورای شهر را تحریم می‌کنیم، نه به قانون عزل سیاسی.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان