//
کدخبر: ۱۴۷۱۷۵ //

فراخوان اعلام روز سفر نتانیاهو به بحرین به عنوان «روز خشم مردمی»

جنبش «حق» و جریان اسلامی الوفاء بحرین در بیانیه‌ای خواستار تظاهرات گسترده مردمی در روز سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین شدند.

فراخوان اعلام روز سفر نتانیاهو به بحرین به عنوان «روز خشم مردمی»
به گزارش فرتاک نیوز،

 جنبش «حق» و جریان اسلامی الوفاء بحرین امروز جمعه در بیانیه‌ای هر گونه تلاش مقامات این کشور برای استقبال از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خاک بحرین را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است که اعلامیه دفتر نتانیاهو در خصوص سفر وی به بحرین اقدامی تحریک‌آمیز و خطری برای ملت این کشور است که رژیم صهیونیستی را دشمن خود می‌داند و با هر گونه عادی‌سازی روابط با این رژیم مخالف است.

طبق گزارش وبگاه «اللؤلؤه»، در بیانیه مشترک این دو گروه بر آمادگی برای اعلام روز سفر نتانیاهو به بحرین به عنوان روز خشم مردمی و یاری اسلام و مسجدالاقصی و نیز وفاداری و حمایت از حق ملت فلسطین در سراسر فلسطین و مقدسات آن تأکید شده است.

در بیانیه مذکور اشاره شده است: «این اقدام رژیم صهیونیستی، اقدام خطرناکی است که تأثیراتی بر واقعیت سیاسی و اجتماعی بحرین خواهد داشت همچنانکه دیدگاه مشترک رژیم بحرین و رژیم صهیونیستی در خصوص مسائل منطقه، برای رژیم فاقد مشروعیت و خائن به اسلام در بحرین، باعث انزوای بیشتر آن و فقدان امنیت و ثبات می‌شود.»

«هانی مرزوق» سخنگوی دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، مدعی شد که بحرین مقصد بعدی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است و این سفر مقدمه‌ای برای یک امر مهم‌تر برای خاورمیانه متفاوت است.

وی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری اداره پخش رژیم صهیونیستی (مکان)، مدعی شد: این سفر آغازی برای روابط جدید است و نشان از این دارد که ما در یک مسیر درست برای اصلاح روند تاریخ هستیم. (جزئیات بیشتر)

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان