//
کدخبر: ۱۴۶۱۳۰ //

نتانیاهو با اظهارات کذب درباره ایران، در صدر دروغگوهای صهیونیست قرار گرفت

یافته‌های جدید نشان داد که نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس با ذکر اخبار جعلی درباره «ایران» در رتبه نخست دروغگویان ارشد صهیونیست قرار دارد.

نتانیاهو با اظهارات کذب درباره ایران، در صدر دروغگوهای صهیونیست قرار گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

یافته‌های جدید نشان می‌دهد بیش از 70 % سخنان مقام‌های ارشد صهیونیست دروغ است و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم نیز در صدر این فهرست قرار دارد.

 به نوشته وبگاه اردنی «البوابه»، پژوهش‌های جدید «یفات مدیا چک» و «حماش راکت» دو موسسه حقیقت یاب نشان داد که بیشتر اظهارات مقام‌های ارشد صهیونیست در سال گذشته «کاملا دروغ» و یا «اکثر آن‌ها دروغ» بوده است.

این پژوهش جدید مشخص کرد که نمایندگان احزاب ائتلافی در سرزمین‌های اشغالی گرایش بیشتری به دروغ گویی دارند به طوری که 74%  سخنان آن‌ها دروغ بوده و تنها 12% تا «حدودی حقیقت» و 14 % نیز «واقعا حقیقت» داشته است.

بر این اساس، دروغ سیاسی که بیشتر مطبوعات را تحت پوشش قرار داد متعلق به نتانیاهو بوده که اتهامات غیرقابل اثبات را علیه برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرده است. 

یافته‌های جدید نشان داد که سخنان دروغ نتانیاهو با موضوع «ایران» از سوی 88% خوانندگان و بینندگان به عنوان سخنان «معتبر» در نظر گرفته شده است.

«اریه درعی» دیگر وزیر صهیونیست‌ها در رتبه دوم دروغگویان قرار دارد. «یعیر لاپید» رهبر حزب «یش‌عاتید»  نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۱۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان