//
کدخبر: ۱۴۴۷۵۴ //

کنگره آمریکا تحریم‌های جدید علیه روسیه را تا ۲۰۱۹ به تاخیر می‌اندازد

یک شبکه خبری از احتمال به تاخیر افتادن تصویب تحریم‌های جدید علیه روسیه در کنگره آمریکا تا اوایل ۲۰۱۹ میلادی خبر داده است.

 کنگره آمریکا تحریم‌های جدید علیه روسیه را تا ۲۰۱۹ به تاخیر می‌اندازد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از اسپوتنیک، شبکه بلومبرگ امروز چهارشنبه اعلام کرده است که بعید است کنگره آمریکا تا پایان امسال قانون مربوط به اعمال تحریم های جدید علیه روسیه را تصویب کند.

بر اساس این گزارش بلومبرگ افزود: به نظر می رسد کنگره آمریکا قصد دارد تا پایان امسال به مسائل مهم داخلی از جمله هزینه های دولت و انتخاب مقام های ارشد دستگاه قضایی بپردازد و در شرایط کنونی تصمیمی برای تصویب تحریم های جدید علیه روسیه ندارد.

جان کورنین نماینده جمهوریخواه تگزاس در این باره گفت: ما وقت زیادی نداریم تا قانون تحریم های روسیه را دنبال کنیم.

باب منندز نماینده دموکرات ایالت نیوجرسی نیز تاکید کرد: زمان زیادی باقی نمانده است تا بخواهیم قانون تحریم های روسیه را تصویب کنیم. زمان به سرعت می گذرد.

انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا به تازگی برگزار شده و دموکراتها توانسته اند کنترل مجلس نمایندگان را در دست بگیرند. جمهوریخواهان نیز اکثریت خود در سنا را افزایش داده اند.

اوایل اوت گروهی از سناتورها به رهبری لیندسی گراهام قانونی را برای گسترش تحریم ها علیه روسیه به بهانه دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و همین طور نفوذ خرابکارانه در سوریه و کریمه ارائه داده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان