//
کدخبر: ۱۴۳۷۲۷ //

میشل اوباما: هرگز ترامپ را نمی بخشم

'میشل اوباما' همسر رئیس جمهوری پیشین آمریکا در کتاب خاطرات خود با عنوان 'شدن' که به زودی منتشر خواهد شد، نوشت که نمی تواند دونالد ترامپ را به علت ایجاد شبهه درباره شهروندی آمریکایی باراک اوباما ببخشد.

میشل اوباما: هرگز ترامپ را نمی بخشم
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ میشل اوباما 54 ساله همچنین در این کتاب که روز سه شنبه منتشر می شود، نوشته است: از اینکه بسیاری از بانوان آمریکایی ترامپ زن ستیز را بر هیلاری کلینتون نامزد دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 ترجیح داده اند، در شگفت هستم.

'شدن' که بخش هایی از آن توسط شبکه 'ای بی سی نیوز' و روزنامه واشنگتن پست منتشر شده، از کتاب هایی درباره صحنه سیاسی ایالات متحده است که بسیاری در سال های اخیر به شدت در انتظار انتشار آن بوده اند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بلافاصله با حمله به باراک اوباما سلف خود، به نوشته های همسرش در این کتاب پاسخ داد و پیش از آغاز سفرش به پاریس در برابر خبرنگاران در کاخ سفید مدعی شد که میشل برای نوشتن این کتاب پول زیادی دریافت کرده است تا جنجال ایجاد کند.

ترامپ همچنین گفت: من نیز هیچ گاه وی (باراک اوباما) را به علت برخوردش با ارتش آمریکا که با تامین نکردن بودجه مناسب برای آن موجب ناامن شدن این کشور شد، نمی بخشم.

میشل در این کتاب پا را از صحنه سیاسی فراتر گذاشته و به مسائل کاملا شخصی از سقط جنین خود تا استفاده از لقاح مصنوعی برای باردار شدن دخترانش مالیا و ساشا پرداخته که اکنون به ترتیب 20 و 17 سال دارند. باراک و میشل اوباما که پس از پیروزی ترامپ در انتخابات برای مدتی از صحنه ناپدید شده بودند، در آستانه آغاز مبارزات نامزدها برای انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا، به منظور تبلیغ به نفع حزب دمکرات دوباره فعالانه کارزار خود را آغاز کرده اند.

میشل در سفر دوره ای برای معرفی کتاب خود که از شیکاگو شروع می شود، به نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، بوستون و چند شهر دیگر ایالات متحده سفر خواهد کرد.

نوشته های میشل اوباما در این کتاب، برخی پیش بینی ها یا امیدواری ها را درباره بازگشت احتمالی وی به دنیای سیاست تا سال 2020 دور از ذهن و بعید می نمایاند.

وی در این باره نوشته است: من هیچ گاه به سیاست علاقه ای نداشته ام و تجریه 10 سال گذشته ام نیز تغییر اندکی در این ذهنیت من ایجاد کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۷۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان