//
کدخبر: ۱۳۷۲۵۸ //

وزیران خارجه پاکستان و عراق درباره مراسم اربعین گفتگو کردند

وزیر امور خارجه پاکستان شامگاه جمعه در تماس تلفنی با همتای عراقی خود، با وی در خصوص مشکلات اربعین و روند صدور ویزای اربعین گفت و گو کرد.

وزیران خارجه پاکستان و عراق درباره مراسم اربعین گفتگو کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

وزارت امور خارجه پاکستان شامگاه جمعه با انتشار بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد:«شاه محمود قریشی» وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با «ابراهیم الجعفری» با وی در خصوص مشکلات زائران اربعین به ویژه موضوعات مربوط به صدور ویزای این زائران گفت و کرد.

بر اساس این بیانیه، قریشی وزیر امور خارجه پاکستان از همکاری سفارت عراق در صدور بیش از 41 هزار روادید زائران تشکر و قدردانی کرد.

قریشی در این گفت و گو تصریح کرد که از آنجا که هنوز، جمع زیادی از متقاضیان سفر به عتبات عالیات در انتظار صدور ویزا هستند، لازم است که برای سرعت بخشی صدور روادید این تعداد نیز تمهیداتی صورت گیرد.

«ابراهیم الجعفری» وزیر خارجه عراق نیز با تشکر از تماس تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان، پذیرش این مسئولیت را به وی تبریک گفت.

وی در این گفت و گو ابراز امیدواری کرد که در دوران جدید، روابط دوجانبه بین عراق و پاکستان بیش از گذشته توسعه یابد.

وزیر خارجه عراقی به همتای پاکستانی خود اطمینان داد که به سفارت این کشور در اسلام آباد ماموریت می دهد تا در خصوص تسریع صدور ویزای اربعین اقدام کند.

وزیر امور خارجه عراق همچنین از همتای پاکستانی خود برای سفر به بغداد دعوت رسمی کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان همچنین، امروز جمعه با سفیر عراق در این کشور ملاقات و در خصوص مشکلات صدور ویزای زائران اربعین با وی گفت و گو کرد.

وزیر خارجه پاکستان در این دیدار، تدبیر مسئولان سفارت عراق در این کشور برای حل مشکل صدور ویزا برای زائران پاکستانی را خواستار شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۲۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان