//
کدخبر: ۱۳۵۶۰۸ //

لیبرمن غزه را تهدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که تا زمانی که خشونت‌ها در مرزهای غزه ادامه داشته باشد هیچ سوختی وارد این باریکه نخواهد شد.

لیبرمن غزه را تهدید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: تا زمانی که خشونت‌ها در اطراف دیوار حائل در مرز با غزه ادامه داشته باشد هیچ سوختی وارد این باریکه نخواهد شد.

لیبرمن توقف پرتاب بالن‌های آتشین توسط شهروندان فلسطینی و عدم آتش زدن لاستیک‌ها در اطراف شهرک‌های صهیونیست‌نشین را شرط ورود سوخت به نوار غزه دانست.

نوار غزه از 12 سال قبل تحت محاصره رژیم صهیونیستی است و این محاصره از حدود دوماه قبل تشدید شده است و شهروندان غزه با اوضاع اقتصادی و انسانی دشواری روبرو هستند که نیازمند دخالت فوری مجامع بین‌المللی برای نجات دو میلیون انسان در این باریکه است.

این در حالی است که فلسطینی‌های ساکن نوار غزه از روز جمعه 30 مارس (10 فروردین) مصادف با چهل و دومین سالگرد روز زمین، راهپیمایی سالانه و مسالمت‌آمیز خود معروف به «راهپیمایی بازگشت» را آغاز کردند. آن‌ها در این راهپیمایی مردمی تلاش دارند بر قطعنامه 194 شورای امنیت سازمان ملل تأکید کنند، قطعنامه‌ای که در بند 11 آن بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان اشاره می‌شود.

از ابتدای راهپیمایی‌های بازگشت تاکنون بیش از 204 شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و حدود 20 هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان