//
کدخبر: ۱۳۵۲۶۶ //

شهادت یک اسیر در زندان‌های اشغالگران/ یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و طولکرم

منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به طولکرم و نابلس و همچنین شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان‌های اشغالگران قدس خبر دادند.

شهادت یک اسیر در زندان‌های اشغالگران/ یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و طولکرم
به گزارش فرتاک نیوز،

نظامیان صهیونیست امروز جمعه هفت فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری معا، نظامیان دشمن، یک فلسطینی را در روستای جماعین در جنوب نابلس و شش نفر دیگر را در طولکرم بازداشت کردند، اشغالگران همچنین روستای خربه الحدیدیه در شرق طوباس را به محاصره خود درآورده و راه‌های منتهی به آن را بستند. صهیونیست‌ها روز گذشته تعدادی از منازل مردم فلسطین در این روستا را به بهانه نداشتن مجوز تخریب کرده بودند.

شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان‌های اشغالگران

خبر دیگر اینکه باشگاه الاسیر فلسطین امروز از شهادت وسام عبدالمجید نایف شلالده 28 ساله در زندان‌های اشغالگران قدس خبر داد. این اسیر فلسطینی از اهالی شهرک سعیر در الخلیل بود.

بر اساس بیانیه باشگاه الاسیر، تا کنون هیچ اطلاعاتی درباره چگونگی و علت شهادت وسام در زندان ایلون الرمله در دست نیست، وی از سال 2015 در زندان‌ به سر می‌برد و به هفت سال حبس محکوم شده بود.

این باشگاه، اشغالگران قدس را مسئول شهادت این اسیر فلسطینی دانست و اعلام کرد جامعه بین المللی به سبب سکوت خود در برابر ادامه جنایات اشغالگران علیه اسیران مسئولیت دارد.

بر اساس این گزارش، با شهادت این اسیر فلسطینی ، شمار اسیرانی که در زندان‌های اشغالگران قدس از سال 1967 تا کنون به شهادت رسیده‌اند به 218 نفر رسیده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان