//
کدخبر: ۱۳۳۹۲۴ //

افشاگری های جدید علیه آل سعود/زوایای جدید ناپدید شدن فعال سعودی

افشا کننده اسرار آل سعود جزییات جدیدی از زوایای ناپدید شدن فعال سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول منتشر کرده است.

 افشاگری های جدید علیه آل سعود/زوایای جدید ناپدید شدن فعال سعودی
به گزارش فرتاک نیوز،

 مجتهد افشاکننده اسرار آل سعود در توییتی اعلام کرد که یکی ۱۵ نفری که مقامات ترکیه از ورود آنها به ترکیه همزمان با ناپدید شدن جمال خاشقچی و سپس ترک ترکیه از سوی آنها خبر داده اند، شخصیت بسیار نزدیک به محمد بن سلمان است و وی عملیات را اداره کرده است.

از سوی دیگر مجتهد اقدام به ریتوییت، توییت کاربری به نام محمد الاحمد کرده که در آن آمده است: پس از انتشار جزییات قتل و شکنجه جمال خاشقچی آیا افکارعمومی ترکیه آنرا به مثابه اهانت به ترکیه می دانند و به دولت ترکیه برای اتخاذ موضع ضد نظام سعودی فشار وارد می کنند؟ گزینه های ترکیه در برخورد با این پرونده چیست؟

شایان ذکر است که «یاسین آکتای» مشاور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، در اظهاراتی گفت: معتقدم که جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول کشته شده است.

وی همچنین خبر صبح امروز واشنگتن پست مبنی بر اینکه یک تیم ۱۵ نفره از عربستان سعودی برای کشتن خاشقجی مامور شده بودند را تائید کرد.

مشاور رئیس جمهور ترکیه همچنین اظهارات مقامات عربستانی در مورد اینکه هیچ تصویر ویدیویی از زمان حضور خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول وجود ندارد را غیرصادقانه خواند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۹۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان