//
کدخبر: ۱۳۱۴۶۹ //

عربستان و امارات، متهمان اصلی حمله تروریستی اهواز

برنامه مستند «10 دقیقه» در شبکه پرس تی وی، ضمن بررسی اقدام تروریستی هفته گذشته در اهواز، نقش کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی و امارات متحده عربی در این حادثه و همچنین در زمینه حمایت از تروریسم را مورد بررسی قرار می دهد.

عربستان و امارات، متهمان اصلی حمله تروریستی اهواز
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، این برنامه ضمن بررسی حادثه تلخ تروریستی 31 شهریور ماه در اهواز و حواشی آن، پیرامون سخنان رهبری در این زمینه، درباره توییت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و واکنش سپاه نسبت به این اقدام غیرانسانی به گفت و گو می پردازد.

این برنامه در ادامه ضمن مروری بر تاریخچه گروه الاحوازیه به بررسی واکنش شبکه ایران اینترنشنال، شبکه فارسی زبان تحت حمایت عربستان واقع در لندن بعد از حادثه تروریستی اهواز پرداخته و اقدام این شبکه برای گفت و گو با سخنگوی گروه الاحوازیه و اعتراض سفیر ایران در بریتانیا به این اقدام را مورد نقد قرار می دهد.

در این برنامه همچنین فراخواندن دیپلمات های سه کشور دانمارک، هلند و انگلیس از سوی ایران در اعتراض به عدم توجه به حضور و فعالیت گروه الاحوازیه در این کشورها نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اظهارات اخیر ولیعهد عربستان درباره برنامه ریزی برای کشاندن جنگ به داخل مرزهای ایران، اظهارات مقامات اماراتی مبنی بر غیر تروریستی بودن حادثه اهواز و ادعای وکیل شخصی ترامپ بلافاصله بعد از حادثه تروریستی اهواز مبنی بر پایان یافتن کار ایران از دیگر محورهای مورد بحث در برنامه این هفته «10 دقیقه» خواهد بود.

مستند «10 دقیقه» به تهیه کنندگی مهدی عرب، یکشنبه 8 مهر ماه ساعت 15:15 از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن دوشنبه ساعت 21:15 ، چهارشنبه ساعت 03:15 و پنجشنبه ساعت 09:15 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان