//
کدخبر: ۱۲۶۳۳۷ //
سخنگوی کاخ سفید خبر داد؛

رهبر کره‌شمالی خواستار دیدار دیگری با ترامپ شده است

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، رئیس‌جمهوری آمریکا نامه‌ای از سوی کیم جونگ اون دریافت کرده که در آن رهبر کره‌شمالی خواستار دیدار دیگری با دونالد ترامپ شده است.

رهبر کره‌شمالی خواستار دیدار دیگری با ترامپ شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری رویترز، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید با اشاره به این درخواست کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی اظهار کرد که کاخ سفید در حال بررسی امکان برنامه‌ریزی برای برگزاری چنین دیداری است.

سخنگوی کاخ سفید در ادامه نامه دریافت شده را «بسیار صمیمانه و بسیار مثبت» قلمداد کرد. ترامپ نیز قبلاً گفته بود، قرار است نامه‌ای از جانب رهبر کره شمالی که به گفته وی حاوی مطالبی «مثبت» است، به زودی به دستش برسد.

سندرز خاطرنشان کرد: هدف اصلی این نامه درخواست برای برنامه‌ریزی جهت انجام دیدار دیگری با ترامپ بود که ما در این زمینه رویکردی باز داریم و در فرآیند انجام هماهنگی‌های لازم در این راستا هستیم.

او به خبرنگاران گفت: این نامه نشان‌دهنده تداوم تعهد در راستای تمرکز بر خلع سلاح هسته‌ای در شبه‌جزیره کره است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین بیان کرد، رژه نظامی اخیر در پیونگ‌یانگ نشانه‌ای از حسن نیت بود زیرا در آن هیچ موشک هسته‌ای بالستیکی به نمایش گذاشته نشد.

در همین زمینه، رییس‌جمهوری آمریکا پش‌تر از رهبر کره شمالی به خاطر برگزاری یک رژه نظامی گسترده بدون نمایش موشک‌های بالستیک در مراسم هفتاد سالگی حکومت این کشور تشکر کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۳۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان