//
کدخبر: ۱۱۰۸۷۵ //

دیدار نخست ترامپ و پوتین پایان یافت

شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد که دیدار نخست دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه پایان یافت و در ناهار کاری به سر می برند.

 دیدار نخست ترامپ و پوتین پایان یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

سی ان ان افزود: این دیدار نزدیک به دو ساعت به طول انجامید که بیش از زمان در نظر گرفته شده بود.

اندرسون کوپرخبرنگار سی ان ان از هلسینکی گزارش داد: انتظار می رود به زودی کنفرانس خبری مشترک دو رئیس جمهور برگزار شود تااز جزئیات این ملاقات مطلع شویم.

خبرنگار سی ان ان افزود: دو رئیس جمهور مشغول ناهار کاری هستند و پیش از این در ملاقاتی یک به یک که تنها مترجمان در آن حضور داشتند به گفت و گو پرداختند.

 سی ان ان ساعاتی پیشتر آنرا 'شروع مذاکرات تاریخی' توصیف کرده بود.

نشست امروز(دوشنبه-25تیر)ترامپ و پوتین به میزبانی «سائولی نینیسته» رئیس جمهوری فنلاند در هلسینکی پایتخت این کشور برگزار شد.

پیش از آغاز ملاقات دو رئیس جمهوری آمریکا و روسیه، دونالد ترامپ ضمن تبریک به همتای روس خود درباره برگزاری مسابقات جام جهانی در روسیه گفته بود:درباره بسیاری از مسائل از تجارت تا نظامی، مسائل هسته ای تا موشکی و اندکی هم درباره چین صحبت خواهیم کرد.

ترامپ با اشاره به اینکه هردو کشور دو قدرت بزرگ اتمی درجهان هستند،گفت: باید دراین زمینه کاری انجام دهیم چراکه این امر خوبی نیست، این قدرت مثبتی نیست قدرتی منفی است.این شروع خوبی است.

پوتین نیز بطور مختصر گفته بود: زمان آن فرا رسیده است تا به روشی اساسی درباره روابط مان (مسکو – واشنگتن) و مناطق مشکل دار جهان به گفت و گو بپردازیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۰۸۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان