//
کدخبر: ۱۰۵۰۲۸ //

درگیری شدید بین مردم و گروه تروریستی داعش در افغانستان

در پی درگیری‌های مداوم طالبان با داعش در ننگرهار، این بار مردم نیز در برخی از شهرستان‌ها با این گروه تروریستی درگیر شدند.

 درگیری شدید بین مردم و گروه تروریستی داعش در افغانستان
به گزارش فرتاک نیوز،

مقامات ولایتی ننگرهار تصریح کردند، درگیری مردم شهرستان «نازیان» شب گذشته با گروه تروریستی داعش تلفات زیادی به دو طرف وارد کرده است.

«تاند» نیز گزارش داد؛ درگیری زمانی آغاز شد که مردم محلی به مواضع داعش در این شهرستان حمله کردند، 3 داعشی را اسیر و 8 تن دیگر را به هلاکت رساندند.

شماری از مقامات افغان بارها، نیروهای آمریکایی در افغانستان را به حمایت از گروه تروریستی داعش در ننگرهار و سایر ولایت‌های شرقی این کشور متهم کرده‌اند.

در چند سال اخیر گروه تروریستی داعش در سایه حمایت نیروهای آمریکایی توانسته است فعالیت خود را به چندین شهرستان و تعدادی از ولایت‌های شرقی افغانستان گسترش دهد.

پیش از این نیز بارها مردم شرق افغانستان با داعش درگیر شده بودند که در برخی موارد هدف حمله هوایی جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفته بودند.

این در حالی است که تعدادی از نمایندگان پارلمان نیروهای امنیتی افغان را نیز به سهل انگاری در امر مبارزه با گروه تروریستی داعش در این کشور متهم می‌کنند.

کارشناسان بر این باورند که در حال حاضر طالبان بزرگترین مانع در برابر گسترش نفوذ داعش از ننگرهار به سایر ولایت‌های افغانستان محسوب می‌شود.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان