//
کدخبر: ۱۰۳۴۹۵ //

عملیات نظامی امارات با پشتیبانی اسرائیل در سینای مصر

مجله آمریکایی نیویورکر از دخالت نظامی امارات در شبه جزیره سینا با پشتیبانی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

عملیات نظامی امارات با پشتیبانی اسرائیل در سینای مصر
به گزارش فرتاک نیوز،

مجله آمریکایی نیویورکر در گزارشی نوشت: همکاری بین اسرائیل و امارات و کشورهای عرب دیگر خلیج فارس در برهه اخیر به صحرای سینای مصر کشیده شده است.

این مجله افزود: امارات با حمایت و پشتیبانی نیروی هوایی اسرائیل به ادعای شرکت در جنگ علیه داعش در صحرای سینای مصر دخالت نظامی کرده است.

نیویورکر نوشت: محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی نیروهای اماراتی را در صحرای سینای مصر برای آموزش و حمایت از نیروهای مصری با کمک جنگنده های اسرائیلی و هماهنگی با دستگاههای اطلاعاتی اسرائیل مستقر کرده است.

این محله تاکید کرد: نیروهای اماراتی گاهی اوقات آنچه آن را "ماموریت های مبارزه با تروریسم در سینا توصیف می کنند"، اجرا می کنند.

نیویورکر افزود: با وجود تمایل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برای اعلام روابطش با محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان اما نمی خواهد که آنها را به مخاطره بیاندازد اما در بلند مدت، نتانیاهو از بن زاید و بن سلمان می خواهد که گام هایی را برای به رسمیت شناختن اسرائل بردارند که باعث تنفر فلسطینی ها خواهد شد.

دولت آمریکا با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان و بحرین و امارات درصدد ارایه طرح سازشی موسوم به معامله قرن است که به گفته کارشناسان براساس برخی مفاد درز کرده این طرح، هدف آن از بین بردن مسئله فلسطین است."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۳۴۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان