//
کدخبر: ۱۰۲۵۴۳ //

بیمارستان میدانی تروریست ها در حومه حمص سوریه کشف شد

واحدهای مهندسی ارتش سوریه هنگام پاکسازی شهرک 'تلدو' در حومه شهر 'حمص'، بیمارستان میدانی به جا مانده از تروریست ها را کشف کردند.

 بیمارستان میدانی تروریست ها در حومه حمص سوریه کشف شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 پاکسازی مناطق آلوده از وجود تروریستها در چارچوب استقرار ثبات و امنیت در شهرک ها و روستاهای حومه شمالی شهر حمص در غرب سوریه در حال انجام است .

رسانه های سوریه اعلام کردند که بیمارستان مزبور در بردارنده اتاق های بزرگ عمل جراحی، دستگاه ها و تجهیزات پزشکی، چندین تخت و داروهای خارجی است.

واحدهای مهندسی ارتش سوریه همچنین در 17 خرداد جاری دستگاه های مخابرات، ماهواره و شبکه ای از تونل های پیچ در پیچ را یافت که توسط تروریست ها در زیر مدرسه ها و خانه های شهروندان و مزارع آنان در شهرک 'تیر معله' در استان حمص را کشف کرده بودند.

ارتش سوریه هم اکنون با خنثی کردن مواد منفجره به جا مانده از تروریست ها و تامین امنیت تمامی شهرها و شهرک ها در حومه شمالی حمص، در حال فراهم آوردن زمینه بازگشت شهروندان به خانه و کاشانه شان است .

پدیده شوم تروریسم 26 اردیبهشت در حومه شمالی حمص و حومه جنوبی 'حماه' با حملات ارتش سوریه ریشه کن شد و تروریست ها خود را تسلیم کردند و تسلیحات و مهمات را تحویل ارتش این کشور دادند و آن دسته از تروریست ها که طرح آشتی ملی را نپذیرفتند، به شمال سوریه رفتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۲۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان