//
کدخبر: ۱۰۰۸۲۴ //

رهبر کره شمالی چه کسانی را با خود به سنگاپور برده است؟

رهبر کره شمالی برای نشست سنگاپور هیئتی از مقامات بلند پایه را با خود همراه کرده است.

 رهبر کره شمالی چه کسانی را با خود به سنگاپور برده است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

هیئت بلند پایه همراه  رهبر کره شمالی در سنگاپور که به منظور گفتگو با دونالد ترامپ و تیم همراه وی حضور دارند نظر بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

در این هیئت نام کیم یو جونگ، خواهر رهبر کره شمالی  نیز دیده می‌شود. چو سون هوی یکی دیگر از افراد حاضر در تیم کره شمالی است. وی فردی است که پیش از این با هیئت همراه آمریکایی در منطقه غیرنظامی در مرز دو کره دیدار و گفتگو کرده بود.

سومین مقام بلند پایه کره شمالی کیم یونگ چول است که در سفری به واشنگتن در کاخ سفید با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و مایک پامپئو، وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.

کیم چانگ سون که به صورت بالفعل رئیس ستاد رهبر کره شمالی به شمار می‌رود نیز در این تیم حضور دارد.

در طرف مقابل تیم دونالد ترامپ متشکل از مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا، جان بولتون مشاور امنیت ملی ترامپ، جان کلی رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید و معاون او، متئو پاتینگر مدیر بخش آسیای شورای امنیت ملی آمریکا خواهد بود که در نشست سران دو کشور حاضر خواهند شد.

علاوه بر مقامات رسمی، دنیس رادمن، بسکتبالیست مشهور آمریکایی که از دوستان قدیمی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی است نیز در این نشست حاضر شود، هرچند انتظار می‌رود که رادمن نقشی رسمی در گفتگوهای این نشست نداشته باشد. اما به طور مشخص، دختر و داماد ترامپ، یعنی ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر، رئیس جمهوری آمریکا را در این سفر و دیدار همراهی نکرده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان