//
کدخبر: ۴۵۱۸۶۰ //

دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری استان با کارکنان زندان‌های ایلام

رییس‌کل دادگستری ایلام و جمعی از معاونین و مسئولین قضایی در ایام نوروز با مدیرکل و کارکنان اداره کل زندان‌های استان ایلام دیدار کردند.

دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری استان با کارکنان زندان‌های ایلام

به‌گزارش‌فرتاک‌نیوز،در این دیدار رئیس کل دادگستری ایلام از عملکرد مجموعه‌ی زندان های استان ایلام در سال گذشته تقدیر کرد.

دکتر علی‌محمدی از روند فعالیت های اصلاحی و تربیتی در مجموعه زندان های استان ابراز رضایت کرد و با اشاره به احادیث و روایاتی از ائمه اطهار(علیهم السلام) در خصوص خدمت به مردم و بهبود فرایند خدمت رسانی در سال جدید مطالبی را عنوان کرد.

جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام نیز ضمن تبریک سال نو و تقدیر از تعامل و همکاری اثربخش مراجع قضایی با زندان های استان، اذعان داشت: در سال گذشته ارفاقات قانونی از سوی قضات و بازدیدهای مستمر آنان از زندان ها در پیشبرد اقدامات تامینی و تربیتی نقش پررنگی ایفا کرد و ضمن ایجاد امنیت پایدار در سطح زندان های استان، شاهد دیدارهای هفتگی و بی واسطه مسئولین قضایی با زندانیان برای حل مشکلاتشان بودیم که امید است در سال جاری نیز این روند توسعه و ادامه داشته باشد.

وی به آزادی 153 زندانی جرایم غیر عمد در سال گذشته با کمک خیرین و ستاد دیه اشاره کرد و در خصوص عملکرد مجموعه زندان های استان در حوزه های بهداشت و درمان، آموزش سربازان و کارکنان، توجه به نیروی انسانی و ایجاد انگیزه مضاعف خدمتی در آنان، پروژه های عمرانی در حال تکمیل و اشتغال پایدار زندانیان، آمار و مطالبی را ارائه داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۸۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان