//
کدخبر: ۴۴۴۵۴۸ //
رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات ایلام:

صیانت از آرای مردم مهم‌ترین وظیفه برگزار‌کنندگان انتخابات است

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات ایلام گفت: صیانت از آرای مردم و رعایت اصل بی‌طرفی، مهم‌ترین وظیفه برگزار‌کنندگان انتخابات است

صیانت از آرای مردم مهم‌ترین وظیفه برگزار‌کنندگان انتخابات است

به گزارش‌فرتاک‌نیوز، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه در جلسه آموزش بازرسین و سربازرسین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: مشارکت مهم‌ترین مولفه انتخابات است که جبهه استکبار همه توان و امکانات خود را به کار گرفته که مردم را نسبت به صندوق‌های رای مایوس کند. لذا تبلیغ و ترویج مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه همه ماست.

وی‌ «سلامت انتخابات» را یکی دیگر از رکن‌های مهم انتخابات عنوان کرد و افزود: صیانت از آرای مردم و رعایت اصل‌ بی‌طرفی مهم‌ترین وظیفه برگزار‌کنندگان انتخابات است که عوامل باید با اشرافیت کامل بر قانون و شجاعت، تخلفات انتخاباتی را در سامانه جامع ثبت کنند.

هژبری ضمن اشاره به تخلفات انتخاباتی، اظهار داشت: دولت در زمینه رقابت سالم تمام شرایط را برای تبلیغ کاندیداها به‌طور یکسان و در بستر قانونی فراهم کرده و کاندیداها با استفاده از مکان‌های عمومی نظیر مساجد و رسانه‌های مجازی و صدا و سیما می‌توانند در زمانبندی تعیین شده تبلیغ کنند.

وی با بیان اینکه امسال ثبت مُهر در شناسنامه‌ها حذف شده است، گفت: امسال به جای درج مهر در شناسنامه رای دادن افراد در سامانه ثبت احوال، ثبت می‌شود و هر شخص واحد شرایط رای می‌تواند با ارائه ۵ سند هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت نظام وظیفه و گذرنامه در انتخابات شرکت کند.

هژبری در ادامه به دستاوردهای نظام اشاره و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم از زمان استقرار و آغاز فعالیت، خدمات شایانی در حوزه عمران و آبادی استان ایلام انجام داده است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۵۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان