//
کدخبر: ۴۳۹۹۱۶ //

تعزیرات حکومتی واتاق اصناف باید نظارت بیشتری بربازار داشته باشند

فرماندار چرداول گفت: نظارت بیشتر بر اصناف و بازار جزو خواست عمومی مردم است وباید تعزیرات حکومتی واتاق اصناف تلاش بیشتری برای نظارت بربازار وجلوگیری از گران فروشی داشته باشند.

تعزیرات حکومتی واتاق اصناف باید نظارت بیشتری بربازار داشته باشند

به گزارش فرتاک نیوز، علی محمدی صبح روز شنبه  در آیین معارفه رییس اتاق اصناف شهرستان افزود: نظارت بر نحوه فعالیت بازار و اصناف الخصوص توسط تعزیرات واتاق در شرایط اقتصادی موجود یک ضرورت و نقش مهمی در  ارائه خدمت بهتر به شهروندان و پیشگیری از برخی مشکلات در این حوزه دارد.

وی با بیان اینکه نقش بی بدیل اصناف و مسئولیت‌پذیری این قشر در دوران همه‌گیری کرونا مثال زدنی است ادامه داد: اصناف شریف همواره در شرایط سخت همه‌گیری کرونا و مسائل اقتصادی همپای مسئولان تلاش کردند و نقش موثر و کلیدی داشتند.

این مسئول با قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که تاکنون در شهرستان توسط اصناف صورت گرفته اظهار کرد: اصناف از مهمترین اقشار جامعه هستند که با توجه به ماهیت شغلی‌شان نقش اساسی در اجرایی کردن طرح هدفمندی یارانه‌ها به ویژه در شهرستان ایفا کردند.

فرماندار چرداول تاکید کرد: ضروری است که اتاق اصناف و اداره صمت با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی اهتمام ویژه ای به امر بازرسی و نظارت بر بازار داشته و مانع از گران فروشی و افزایش خارج از ضابطه قیمت ها و سایر تخلفات شوند.

فرماندار چرداول فراهم آوردن فضای مناسب برای تامین کالا و اجناس با کیفیت و قیمت خوب در جهت جلب رضایت قشر عموم مردم و تعادل و تنظیم بازار را یکی از وظایف و اهداف مهم اتاق اصناف برشمرد و گفت: باید در این خصوص مهم پیگیری و اقدام مناسب در منطقه صورت گیرد.

محمدی با بیان اینکه با ایجاد فضای تعامل بین مردم، مسئولان و اصناف، رضایتمندی فراهم خواهد شد، حمایت دستگاه‌های نظارتی شهرستان پشتوانه‌ای قوی برای اصناف قلمداد کرد و از اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان قدردانی و تداوم آن را خواستار شد .

در پایان این مراسم از زحمات ۱۲ ساله نورالله منصوری مدیر قبلی قدردانی وحسین منصوری بعنوان رئیس جدید معرفی شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۹۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان