//
کدخبر: ۴۳۱۷۳۰ //

خرید بیش از ۹۰ قلم کالا از شرکت های دانش بنیان توسط پالایشگاه گاز ایلام

رئیس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام از خرید بیش از ۹۰ قلم کالا از شرکت های دانش بنیان در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: ارزش کالاهای خریداری شده به مبلغ ۱۲۹ میلیارد ریال بوده است.

خرید بیش از ۹۰ قلم کالا از شرکت های دانش بنیان توسط پالایشگاه گاز ایلام

 به گزارش فرتاک نیوز؛ منوچهر کرمیان با اشاره به اینکه بیش از ۷۲ درصد کالاهای خریداری این پالایشگاه از شرکت های داخلی بوده است،افزود: در نیمه نخست امسال بیش از ۱۰۸ تقاضا از سوی واحدهای متقاضی به این واحد ارجاع گردیده که ارزش ریالی آن به مبلغ بیش از ۳۳۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی مزایده اقلام ضایعاتی، مازاد و مستعمل به تعداد ۴ مورد به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال بوده است، اظهار داشت : ورود ۴۳۸ قلم کالا در قالب ۱۳۹ سند رسید کالا و خروج یک هزار و ۱۷ قلم کالا در قالب ۵۵۳ سند خروج کالا از اقدامات این واحد در طول ۶ ماهه نخست امسال بوده است.

رئیس امور کالای شرکت پالایش گاز ایلام  از شناسایی بیش از ۵۵ شرکت های تولید کننده توانمند داخلی توسط این واحد صنعتی خبر داد و گفت حمایت و همراهی با شرکت های دانش بنیان موجب سرعت بخشیدن در بهبود کسب و کار داخلی و عدم وابستگی به خرید کالاهای خارجی شده است.

کرمیان با اشاره به اینکه این شرکت تلاش می کند در راستای تحقق نامگذاری سال جاری و دور زدن تحریم های ظالمانه غرب،خرید از شرکت های داخلی و دانش بنیان را در اولویت کاری خود قرار دهد، افزود تامین به موقع و باکیفیت کالا و تجهیزات باعث استمرار تولید گاز در راستای خدمت رسانی به مردم بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان