//
کدخبر: ۴۲۵۲۲۱ //

شرکت گاز استان ایلام بعنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی انتخاب شد

شرکت گاز استان ایلام بعنوان دستگاه برتر استان در جشنواره شهید رجایی ۱۴۰۲ انتخاب شد

شرکت گاز استان ایلام بعنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی انتخاب شد

به‌گزارش‌فرتاک‌نیوز؛ در این جشنواره و بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ ، شرکت گاز استان ایلام رتبه برتر در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت ها را کسب کرد.

این جشنواره که در محل سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با حضور استاندار ایلام و کلیه مدیران برگزار شد، شرکت گاز استان ایلام مفتخر به دریافت تندیس و لوح تقدیر شد و محمود کشاورز مدیرعامل این شرکت لوح تقدیر و تندیس از استاندار ایلام دریافت کرد.

استاندار ایلام گفت: در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و بند تحول دولت مردمی با هدف خدمت صادقانه، انقلابی و مؤثر به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نهادینه سازی فرهنگ ارتقاء بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی، بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ و تائید ستاد جشنواره شهید رجایی استان به استناد مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، آن دستگاه اجرایی حائز رتبه برتر در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت ها گردیده است.

حسن بهرام نیا طی لوح تقدیری خطاب به مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ضمن قدردانی از مدیرعامل و سایر کارکنان آن شرکت، ابراز امیدواری کرد: با اتکال به خداوند متعال و رعایت اصول قانون مداری و عدالت محوری شاهد خدمت روزافزون به مردم استان ایلام و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۲۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان