//
کدخبر: ۳۸۶۱۳۵ //
رئیس کمسیون برنامه وبودجه مجلس:

آمریکا و اروپا تاب مقابله نظامی با ایران را ندارند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا تاب مقابله نظامی با ایران را ندارند، گفت: آنها از راه فتنه و آشوب به میدان مبارزه آمده اند.

آمریکا و اروپا تاب مقابله نظامی با ایران را ندارند

به گزارش فرتاک نیوز ایلام، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر روز شنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن استان ایلام اظهار داشت: فتنه، آشوب، تهدید، تحریم و ترور آمریکایی‌ها و حامیانش به جایی نرسیده و عشق متقابل مردم و رهبری این انقلاب و نظام را بیمه کرده است.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر عدم همراهی توده مردم با آشوب گران، دلسوزی و درایت رهبری ماجرای فتنه را حل کرد.

نماینده مردم همدان با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا به خوبی قدرت نظامی و امنیتی ایران را می‌شناسند و به درستی می‌دانند که تاب مقابله نظامی با ایران را ندارند، افزود: آنها از راه فتنه، آشوب، تحریم و تهدید به میدان مبارزه با انقلاب اسلامی آمده‌اند.

وی گفت: هیچ قدرتی در منطقه توان مقابله با ایران را ندارد و امنیت کنونی ایران حاصل تلاش و ممارست شبانه روزی نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی است که کوچک‌ترین تحرکات دشمنان را رصد، پایش و آنالیز می‌کنند تا امنیت پایدار این کشور تامین شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در طول تاریخ نظیر مردم ایران در دنیا وجود نداشته است، این مردم در برابر همه دنیا به فضل خداوند ایستاده‌اند و فریب شعارها و تبلیغات مسموم دشمنان و ایادی استکبار را نمی‌خوردند.

شرایط زندگی مسئولان و خدمتگزاران باید همسنگ زندگی مردم عادی باشد

حاجی بابایی اظهار کرد: هرچند مردم نسبت به وجود مشکلات عدیده جامعه معترض و نسبت به رفع آنها مطالبه گر هستند و سختی و فشار اقتصادی و عملکرد نامطلوب برخی مسئولان را تحمل می‌کنند، اما با این وجود هیچگاه از آرمان و اهداف والای انقلاب و نظام عقب نشینی نکرده‌اند.

وی گفت: آمریکایی‌ها هیچ مزیت و برتری بر ملت ایران ندارند و استقامت مردم در برابر خوی استعمارگری موجب عصبانیت و خشم آنها و هم‌پیمانانش شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکا در ظاهر به اسم حمایت از مردم ایران است، اما با تحریم نیازهای مهم مردم به ویژه اقلام دارویی، ملت ما را در فشار و تنگنا قرار داده است تا شاید با این دستاویز مردم را از آرمان و اهداف والای انقلاب و نظام دور کند، اما این رفتارهای خصمانه و بدور از انسانیت و شکست خورده آنان نیز خللی در اراده مردم ایران وارد نمی‌آورد.

وی با اشاره به اینکه در بین مسئولان افراد نفوذی و ناخلف ثروت اندوز هم وجود دارد اما قاطبه مسئولان صادقانه و خالصانه خدمتگذار مردم و از جنس آنها هستند، تصریح کرد: مسئولان باید موانع و چالش را برای مردم به طور شفاف تشریح و شرایط زندگی مسئولان و خدمتگزاران باید همسنگ زندگی مردم عادی باشد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۶۱۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان