//
کدخبر: ۳۸۰۱۵۵ //
استاندار ایلام:

پروژه تولید کاغذ سنگی در چرداول ۴۲ درصدرشد فیزیکی داشته است

استاندارایلام گفت: پروژه تولید کاغذ سنگی شهرستان چرداول ظرف سه ماه ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پروژه تولید کاغذ سنگی در چرداول ۴۲ درصدرشد فیزیکی داشته است

به گزارش فرتاک نیوز، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در ادامه سفرهای شهرستانی در بدو ورود به شهرستان چرداول، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده شهدا و پس از بازدید از پروژه چهار خطه محور حمیل - ایلام،  از پروژه تولید کاغذ سنگی در این شهرستان بازدید کرد و در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

 بهرام نیا در جریان بازدید از این پروژه افزود:  پروژه تولید کاغذ سنگی ظرف سه ماه بیش از ۴۰ درصد  پیشرفت فیزیکی داشته است که این میزان پیشرفت رضایت بخش است.

وی ادامه داد: این پروژه  تاکنون ۸۰ نفر اشتغالزایی داشته است و حدود ۹۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ برای این پروژه مصوب شده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: تولید، رونق اقتصادی و اشتغالزایی را در استان شاهد هستیم که مصادق آن چنین طرح هایی است.

وی اضافه کرد: پروژه تولید کاغذ سنگی نخستین پروژه روز شمار استان است  که  ظرف سه ماه حدود ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از پروژه چهار خطه ایلام - حمیل، بازدید از کارخانه کاغذ سنگی، بازدید از محل ایست و بازرسی شباب، بازدید از محل سد احداث سد چناره،  دیدار مردمی و همچنین شرکت در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر استاندار به چرداول است.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان