//
کدخبر: ۳۷۶۸۵۴ //

تیم گیلان قهرمان مسابقات تیراندازی کارکنان صنععت اب برق کشور شد

مسابقات تیراندازی کارکنان صنعت آب وبرق کشور ویژه مردان که به میزبانی ایلام برگزارگردید با قهرمانی تیم استان گیلان به پایان رسید

تیم گیلان قهرمان مسابقات تیراندازی کارکنان صنععت اب برق کشور شد

به گزارش فرتاک نیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: ششمین دوره مسابقات سراسری تیراندازی مردان ویژه کارکنان صنعت آب و برق یادواره شهدای گرانقدر این صنعت، به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام شامگاه پنج شنبه با معرفی تیم قهرمان و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

ولی الله ناصری اظهار داشت: در این دوره مسابقات ۴۹ ورزشکار در ماده تفنگ و ۳۸ ورزشکار در ماده تپانچه حضور داشتند و ۱۰ نفر سرپرست و مربی نیز این ورزشکاران را همراهی می کردند. 

وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات، ورزشکارانی از تیم‌های برق منطقه ای زنجان، توزیع برق تهران بزرگ، برق منطقه ای ایلام، صنعت آب و برق قزوین، صنعت برق گیلان، سازمان آب و برق خوزستان، صنعت آب و برق مرکزی، شرکت مدیریت شبکه برق ایران، آب و فاضلاب خراسان، برق منطقه ای فارس، صنعت برق یزد، صنعت آب ایلام، توزیع برق ایلام، نیروگاه حرارتی کشور، توزیع برق لرستان، توزیع برق گلستان، آب منطقه ای البرز و در قالب ۱۷ تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام خاطرنشان ساخت: تیم های هیئت ورزش صنعت آب و برق گیلان، صنعت آب و برق خوزستان و آب و فاضلاب خراسان رضوی به ترتیب به عنوان تیم های اول تا سوم انتخاب شدند.

گفتنی است؛ این دوره از مسابقات با همکاری شرکت‌های تابعه وزرات نیرو و هیأت تیراندازی استان از نهم آذرماه سال جاری به مدت سه روز در سالن تیراندازی شهدای قلاویزان شهر ایلام و با حضور ۹۷ نفر در قالب ۱۷ تیم در دو ماده تفنگ و تپانچه، برگزار شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان