//
کدخبر: ۳۶۹۲۵۴ //

مزایده خودروهای سازمان اموال تملیکی؛حضور ایلامی ها به استانهای محل پارک خودروها الزامی نیست

شهروندان ایلامی ضمانتنامه های شرکت در مزایده خودروهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را به اداره استان ایلام تحویل دهند

 مزایده خودروهای سازمان اموال تملیکی؛حضور ایلامی ها به استانهای محل پارک خودروها الزامی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

نجم الدین موسی نژاد رییس اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام درگفتگو باخبرنگار فرتاک نیوز درخصوص شرکت در مزایده خودروهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده شماره ۵۶۵ این سازمان اختصاص به فروش انواع خودرو وارداتی دارد که عمده این خودروها در استانهای بوشهر و خوزستان می باشند.

وی افزود: تمهیدات لازم برای بازدید علاقمندان و شرکت کنندگان از خودروهای ارائه شده در مزایده توسط سازمان و همکاران استانهای محل پارک خودروها اندیشیده شده است اما الزامی به حضور افراد نیست و شهروندان ایلامی می توانند ضمانتنامه های شرکت در مزایده خود را از هر یک از شعب بانکهای عامل استان تهیه و به اداره استان ایلام تحویل دهند.

وی افزود: متقاضیان باید توجه داشته باشند که عنوان « شرکت در مزایده ۵۶۵ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی» در متن ضمانتنامه ها قیدشده باشد و البته در صورت تمایل افراد می توانند مبالغ ودیعه خود را بصورت نقدی نیز پرداخت نمایند.

موسی نژاد در پاسخ به سوالی در مورد عدم مشکل پلاک گذاری خودروها گفت: خودروهای مطرح شده در این مرحله از مزایده هیچگونه مشکلی جهت اخذ پلاک از پلیس راهور نداشته و در همان استان محل پارک خودرو پلاک گذاری خواهند شد.

وی افزود: حجم موتور کلیه خودروها کمتر ۲۵۰۰ سی سی می باشد و متقاضیان محترم هیچگونه دغدغه ای بابت مشکلات اصالت خودرو و رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران نداشته‌باشند.

موسی نژاد بیان کرد: متقاضیانی که قصد شرکت در مزایده خودرویی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی دارند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ مهلت دارند ضمانتنامه های خود را به اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان ایلام به آدرس خیابان استقلال، بالاتر از سازمان مدیریت و برنامه ریزی، کوچه مدیریت اتباع خارجه تحویل نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان