//
کدخبر: ۳۶۴۸۷۸ //
فرمانده انتظامی ایلام خبرداد:

هوشمند سازی تمامی محورهای مواصلاتی استان در ایام اربعین

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی استان برای پیشگیری از تصادفت، هوشمندسازی شده اند ،گفت : علاوه بر هوشمند سازی سامانه ثبت تخلفات، ۸۳گشت خودرویی ؛۷۹گشت موتوری و ۱۵۹ گشت در طول شبانه روز در ایام اربعین فعال هستند

هوشمند سازی تمامی محورهای مواصلاتی استان در ایام اربعین

به گزارش فرتاک نیوزایلام ؛سردار "دلاور القاصی مهر" در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پلیس با هدف کاهش حضور ماموران در محورهای مواصلاتی و رواج فرهنگ خودکنترلی ، استفاده از تجهیزات هوشمند در محورهای مواصلاتی را با اولویت  کاهش تخلفات و تصادفات جاده ای در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: کاهش تصادفات یکی از دغدغه ها و مطالبات به حق مردم از مسئولان است که این مهم تنها در سایه مشارکت همگانی تمامی دستگاه ها و همکاری خود شهروندان امکان پذیر خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:هوشمندسازی پلیس کیفیت خدمات‌دهی و خدمات‌رسانی فراجا را ارتقاء داده و باعث می‌شود تا پلیس مأموریت‌های خود را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به اینکه پلیس، یکی از نهادهایی است که وظیفه بسیار مهمی در تامین امنیت همه جانبه در جامعه دارد،بیان داشت:پلیس در مسیر تردد زائران تا پایانه مرزی با استقرار کانکس ایستگاه پلیس در صدد ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات است. 

وی اظهار داشت:پلیس استان در طول مسیر تردد زائران از لحظه ورود به استان در شهرستان های ایوان ،چرداول ،سیروان و شهرستان های ایلام تا مرز مهران استقرار یافته و به زائران خدمات انتظامی و ترافیکی ارائه می کنند.

وی بیان کرد :شهرستان مهران به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران، بلوک بندی شده و گشت های انتظامی به صورت تفکیک شده به زائران و همشهریان مهرانی خدمات رسانی می کنند .

این مقام انتظامی به در ادامه به تقویت  ناوگان گشت خودرویی پلیس راه در ایام اربعین خبردادو گفت :۵۰گشت فعال در پایانه ها بصورت شبانه روز در خدمت رسانی به زائران فعالیت دارند و ۷ ایستگاه سیار نیز در پایانه های برکت و سه راهی آذر مستقر شده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:امسال سعی در کنترل بهتر مرزها، نظارت بیشتر بر ترددها و برقراری بهتر نظم و امنیت داریم و تلاش می‌شود با افزایش امکانات و نفرات و تجهیزات در ایام اربعین حسینی، امنیت شایسته زائران برقرار شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۴۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان