//
کدخبر: ۳۶۳۲۶۶ //

گرمای اربعین درمرز مهران باید جدی گرفته شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ‌(ره) استان ایلام گفت: گروه های جهادی که در ایام اربعین وظیفه توزیع غذا و اب و شربت در موکب ها بر عهده میگیرند تمام قد و با تمام توان پای کار باشند

گرمای اربعین درمرز مهران باید جدی گرفته شود

به گزارش فرتاک نیوز،محمد زارع در جلسه مدیران گروه های جهادی سطح استان، اظهار کرد: خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) در راهپیمایی پر شکوه اربعین یکی از جلوه‌های معنوی را پدید آورده و همه دستگاه‌ها باید تمام قد و به صورت جدی پای کار باشند تا در این مدت کوچک‌ترین خللی متوجه زائران نشود. 

وی، با بیان اینکه بیش از 2 میلیون آب‌ معدنی سرد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره)،  برای زوار امام حسین (ع) در مرز مهران دپو و توزیع می‌شود افزود: با توجه به شدت گرمای مرز مهران شربت خنک هم به دست زائران میرسانیم.

زارع، با بیان اینکه که فعالیت موکب‌ها برای ارائه خدمات به زائرین از ۱۹ شهریور شروع و تا سه روز پس از اربعین ادامه دارد تصریح کرد: روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار پرس غذا توسط موکب‌های ستاد اجرایی بین زوار توزیع می‌شود و در طول این مدت از موکب‌های فعال توسط هیات و سایر سازمان‌ها حمایت خواهیم کرد. 

وی ادامه داد: علاوه بر این روزانه ۱۰ تن یخ یعنی حدود ۵۰۰ قالب یخ در روز توسط دستگاه تولید و در بین موکب‌ها توزیع می‌شود. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، تصریح کرد: ۶۰ دستگاه آب سرد کن از پل زائر تا پایانه مرزی با پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار زوار قرار گرفته میگیرد. 

زارع، با اشاره به اینکه با توجه به خطر گرمازدگی ۲ هزارمتر سایه بان در پایانه برکت توسط ستاد اجرایی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد:  گروه های جهادی ساماندهی شده جهت ارائه فعالیت در موکب ها  مرز مهران در آمادباش کامل باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان