//
کدخبر: ۳۶۰۴۹۴ //
دادستان چرداول خبر داد؛

کشف ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در چرداول

دادستان عمومی و انقلاب چرداول از کشف ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر دراین شهرستان خبر داد

کشف ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در چرداول

به گزارش فرتاک نیوز،محمد سهراب زاده  اظهار کرد: با هوشیاری و رصد اطلاعاتی سرباز گمنام امام زمان (عج)  یک محموله قاچاق مواد مخدر به میزان ۱۸ کیلوگرم کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: در این راستا یک نفر بازداشت شده و پرونده برای سیر مراحل تکمیلی در جریان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرداول ضمن هشدار به سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: با هماهنگی که بین نیروهای امنیتی و انتظامی در شهرستان وجود دارد عرصه برای جولان قاچاقچیان تنگ شده است.

سهراب زاده تصریح کرد: دستگاه قضائی شهرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر در سرابله برنامه‌ها و تمهیدات قابل توجهی در نظر گرفته و برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرداول با اشاره به نقش قاچاقچیان مواد مخدر در به منجلاب کشاندن جوانان این مرز و بوم نیز گفت: از خانواده‌ها انتظار داریم در راستای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی در داخل بنیان خانواده تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

سهراب زاده تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: این میزان مواد کشف شده در حین جابجایی از استان‌های همجوار به استان بود که با هوشیاری سربازان گمنام این محموله توقیف شده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۴۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان