//
کدخبر: ۳۵۶۵۲۶ //

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:۲۳۴ هزار مسافر امسال از مرز مهران تردد کردند

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۲۳۴ هزار و ۷۳۹ مسافر تبعه ایرانی و خارجی در سال جاری از طریق مرز بین‌المللی ‌مهران (ورود و خروج) تردد کرده‌اند

به گزارش فرتاک نیوز؛سید زاهدین چشمه خاوراظهار داشت: این‌ مدت (سه ماهه اول سال) ۸۹ هزار و ۳۸۹ نفر اتباع ایرانی و ۶۸ هزار و ۵۸ نفر از اتباع خارجی از طریق مرز مهران وارد کشور شده اند.

وی افزود: همچنین در این مدت هشت هزار و ۸۲۳ نفر ایرانی و ۶۸ هزار و ۴۶۹ نفر از اتباع خارجی از طریق مرز بین المللی مهران از کشور خارج شده اند.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به تردد مسافر از مرز مهران طی سال گذشته یادآور شد: ۴۴۹ هزار و ۶۳۰ مسافر اتباع ایرانی و خارجی سال گذشته از طریق مرز بین‌المللی ‌مهران (ورود و خروج) تردد کرده‌اند.

چشمه خاور در خصوص تردد زائران در مرز مهران هم گفت: هم اکنون تردد زاعران از مرز مهران تنها به صورت کاروانی (سازمان مربوطه حج و زیارت) انجام‌ می شود و امکان تردد زائران به صورت انفرادی از مرز وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است که امروز به کانون فعالیت‌های صادراتی و تردد زوار با کشور همسایه تبدیل شده است

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان