//
کدخبر: ۳۵۵۲۹۱ //

شبستان امامزاده علی صالح (ع) افتتاح شد

با حضور استاندار شبستان بزرگ امام رضا علیه السلام آستان مقدس امامزاده علی صالح (ع) افتتاح شد

شبستان امامزاده علی صالح (ع) افتتاح شد

 به گزارش فرتاک نیوز ایلام، استاندارایلام در سفر به شهرستان مهران پس از حضور در مراسم کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی، شبستان بزرگ امام رضا علیه السلام آستان مقدس امامزاده علی صالح (ع) را همزمان با میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با حضور حجت الاسلام «عادل» معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولان استانی افتتاح کرد.

بهرام نیادر این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام با عنوان این مطلب که استانداری ایلام آمادگی دارد با همکاری اوقاف و امور خیریه استان در ساخت صحن سرای حضرت معصومه (س) در کنار شبستان حضرت امام رضا ( ع ) صالح آباد مشارکت کند، اظهار داشت: از همه کسانی که برای ساخت این شبستان بزرگ کمک کرده اند تشکر و قدردانی می کنم. 

وی در ادامه از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران، خانواده معظم شهدا و امام جمعه مهران و فرماندار و ... تمامی کسانی که در این کار خیر مشارکت کرده اند، قدردانی کرد.

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمن با همه ظرفیت خود از طریق چندین عرصه وارد جنگ با ایران شده است تا مادامی که مقام معظم رهبری از این جنگ بعنوان هجمه فرهنگی یاد کرده اند، گفت: امروز کارشناسان انجمن وابسته به صهیونیست ها  اعلام کرده  که نسخه  مبارزه با کشورهای شیعه با نسخه جنگ با ایران متفاوت است که این قدرت ایران را نمایان می کند.

وی در ادامه گفت: جنگ سرد استکبار در مقابل ایران شکست خورده و آنان در حال حاضر از طریق هجمه فرهنگی در جنگ با کشور هستند که یکی از راه‌های مبارزه با این حربه دشمن توجه به امامزاده ها و بقاع متبرکه است.

استاندار ایلام در ادامه گفت: امروز برنامه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بسیج کردن همه امکانات مادی برای رسیدن به اهداف شوم خود، با ترویج فرهنگ ابتذال است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده اند!

وی افزود: در تقابل با هجمه شوم دشمنان بایست قشر جوان را بیشتر با امور مذهبی؛ بقاع متبرکه و شبستان ها آشنا کرد و توجه به این مقوله بسیار مهم و ضروری است.

 برای بهره برداری از فاز اول شبستان بزرگ امام رضا(ع) حرم مطهر امامزاده علی صالح(ع) بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان