//
کدخبر: ۳۵۰۷۳۹ //

‍ تعامل دستگاه قضایی و پلیس موجب ارتقاء امنیت و احساس آن در جامعه می شود

رئیس کل دادگستری کل استان ایلام گفت: امروز تعامل، همکاری و هم افزایی خوبی بین انتظامی و دستگاه قضائی وجود دارد که این موضوع می تواند موجب ارتقا امنیت و احساس امنیت در جامعه را بیش از پیش فراهم سازد

‍ تعامل دستگاه قضایی و پلیس موجب ارتقاء امنیت و احساس آن در جامعه می شود

 به گزارش فرتاک نیوز؛دکتر علی محمدی در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان ایلام اظهار داشت: همه ما شاهد تلاش شبانه روزی پلیس برای تحقق امنیت پایدار در جامعه هستیم و مطمئن باشید مردم و مسئولان نیز قدردان زحمات شما برای نهادینه کردن امنیت و احساس آن در جامعه هستند.

وی بحث الکترونیکی شدن سامانه های دادگستری و انتظامی اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی سامانه مکانیزه ارتباطات دادگستری با  انتظامی سبب می‌شود که تمامی استعلامات مورد نیاز به دادگستری ارسال و از آمد و رفت مراجعان به هر دو دستگاه جلوگیری شود.

دکتر علی محمدی خاطرنشان کرد:همکاری ها و تعامل بین مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی از نقاط قوت و اتکا برای برداشتن گام های بلندتر و اثربخش تر درحوزه امنیت و عدالت است.

وی با قدردانی از تلاش های فرمانده انتظامی استان  و نیروهای تحت امرش تصریح کرد:آثار تلاش های فرماندهی انتظامی استان  کاملا محسوس  و احساس امنیت در سطح جامعه ارتقا یافته است.

رئیس کل دادگستری کل استان ایلام یادآور شد:نیروهای پلیس اطمینان داشته باشند که برای تأمین امنیت پایدار همواره در کنار آن‌ها خواهیم بود و هرگاه که پلیس به دستگاه قضائی احساس نیاز کند، در هر لحظه و ساعتی از شبانه‌روز با تمام ظرفیت در خدمت نیروهای مجاهد انتظامی خواهیم بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۷۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان