//
کدخبر: ۳۴۵۳۸۷ //
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام:

تمام مدارس سطح استان از ۱۴ فروردین ماه بصورت کامل بازگشایی خواهد شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت:تمام مدارس سطح استان از ۱۴ فروردین ماه بصورت کامل بازگشایی خواهد شد وتمامی کلاسها حضوری برگزار می شود

تمام مدارس سطح استان از ۱۴ فروردین ماه بصورت کامل  بازگشایی خواهد شد

به گزارش فرتاک نیوز؛علی درویشی در نشست  مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابع استان ضمن خیرمقدم‌ و تبریک فرا رسیدن سال جدید، با اشاره به برگزاری جلسه مجازی شورای معاونان و روسای ادارات مناطق با شورای معاونان وزارتخانه بر ایجاد و بستر سازی مناسب و انجام تمهیدات موثر برای بازگشایی کامل مدارس در روز ۱۴ فروردین تاکید کرد و افزود: یقینا بازگشایی کامل مدارس از افت تحصیلی بیش از پیش دانش آموزان جلوگیری خواهد کرد.

وی در ادامه بر حفظ و تکریم جایگاه معلمان در مناسبات اداری و انجام امورات آنان با حوزه های مختلف در ادارات آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: از بین بردن فاصله صف و ستاد یکی از اهداف اصلی ما در آموزش و پرورش است و باید تمام تلاش در این راستا صورت گیرد. 

درویشی در این نشست به بحث اسکان مهمانان نوروزی اشاره و از همه مسئولان ستادهای اسکان در سطح استان، شهرستان‌ها و مناطق تقدیر کرد و ادامه خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در روزهای باقی مانده از تعطیلات را خواستار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با توصیه به حفظ و نگهداری از اماکن و فضاهای آموزشی تحت مدیریت ادارات افزود: خوشبختانه در ماه‌های اخیر اعتبارات ویژه و مناسبی برای حوزه های مختلف جذب شده که امید آن می رود بخشی از محدودیت های مالی مرتفع گردد. 

درویشی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن اشاره به نقش فعال مشاوران در سطح مدارس و استفاده از ظرفیت آنان برای رفع مشکلات تربیتی و تحصیلی دانش آموزان، تصریح کرد: همه‌ی شهرستان ها و مناطق می بایست بررسی وضعیت تربیتی و تحصیلی دانش آموزان مناطق خود را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و با استفاده از راهکارهای مناسب مانع از افت تحصیلی و گسترش توازن بین رشته ای دانش آموزان شوند.

وی با اشاره به سازماندهی مناسب نیروی انسانی در ادارات، به کارگیری و استفاده از ظرفیت جوانان و همچنین بانوان در پست‌های اداری را از روسای مناطق و شهرستان ها مطالبه نمود.

مدیرکل اموزش پرورش همچنین نقش فعال رسانه‌ها در پیشبرد اهداف و امورات آموزش و پرورش را موثر دانست و بر تعامل با رسانه ها تاکید کرد.

 درویشی  در پایان افزود: احیای پژوهش‌سراها و ایفای نقش فعال آنها برای دانش آموزان و همچنین تشکیل قطب‌های منطقه‌ای برای هم‌افزایی و تبادل تجربیات به منظور رفع مشکلات شهرستان‌ها و مناطق می بایست اجرایی گردد  تا شاهد کاهش مشکلات دانش آموزان و همچنین آموزش و پرورش باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان