//
کدخبر: ۳۴۱۹۴۸ //

اختصاص ۹۷ میلیارد ریال برای ساماندهی یادمان شهدای ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۷ میلیارد ریال برای ساماندهی و گلزار های شهدا برای ارج نهادنبه جایگاه والای شهدا گرانقدر این استان اختصاص یافته است.

اختصاص ۹۷ میلیارد ریال برای ساماندهی یادمان شهدای ایلام

به گزارش فرتاک نیوز، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: از مجموع اعتبار اختصاص یافته ۵۰ میلیارد ریال در نشست قبلی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تخصیص و ۴۰ میلیارد ریال نیز در نشست امروز مصوب شده است.

وی افزود: همچنین در سفر به شهرستان هلیلان با حضور در مزار شهدای گمنام این شهرستان مصوب شد در اسرع وقت یادمان شهدا این شهرستان ساماندهی شود که روز گذشته خوشبختانه ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای این یادمان اختصاص یافت و مبلغ نیز به حساب شهرداری شهر توحید واریز شد.

استاندار ایلام ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی استان باید در راستای ساماندهی یادمان های شهدا اهتمام جدی داشته باشند.

بهرام نیا تصریح کرد: تمامی فرمانداران شهرستان ها باید در کمیته برنامه ریزی اعتبارات لازم را برای ساماندهی یادمان های شهدا اختصاص دهند.

وی از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست: میزان تخصیص در حوزه فعالیت های عمرانی حوزه یادمان شهدا را افزایش یابد.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که با لباس خدمت آمده‌ایم تا در راستای آرمان های شهدا پیمان دوباره ببندیم، گفت: یکی از رسالت های مهم دولت سیزدهم احیای ارزش های دینی، مذهبی و فرهنگی است.

بهرام نیا ادامه داد: همه ما مدیون شهدا بوده و در قبال خانواده شهدا مسوولیت داریم که پاسدار خون آنها باشیم و راه آنان را ادامه دهیم.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع انتصابات در شهرستان ها افزود: تمامی عزل و نصب ها در شهرستان ها باید با هماهنگی فرمانداران باشد.

بهرام نیا تاکید کرد: همه فرمانداران بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها باید در جریان تمامی انتصابات باشند

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۹۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان