//
کدخبر: ۳۳۰۸۲۱ //

پویش معصومیه باهدف اطعام نیازمندان در سالروز وفات حضرت معصومه (س) برگزار می شود

مسئول موسسه امام صادق (ع) از برگزاری پویش معصومیه با هدف اطعام نیازمندان در سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) خبر داد.

پویش معصومیه باهدف اطعام نیازمندان در سالروز وفات حضرت معصومه (س) برگزار می شود

به گزارش فرتاک نیوز ؛مهرشاد سهیلی اظهارداشت: این پویش با مشارکت موسسه امام صادق (ع) و خیرین در جهت کمک به محرومان استانهای ایلام ، کرمان ، سیستان و بلوچستان ، همدان و لرستان با لبیک فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه برگزار می شود.

 

او  با اشاره به اینکه گروه های جهادی در این مدت افراد نیازمند را شناسایی کردند گفت: حتی کسانی که تاکنون نیازمند نبودند اما به دلیل شیوع کرونا، تعطیلی کسب و کار نیاز به حمایت دارند، را شناسایی و حفظ آبرو و کرامت افراد را به عنوان یک اصل در دستور کار قرار داده‌اند.

سهیلی با بیان اینکه اقدامات این گونه باید در سایه مساجد و پایگاه های بسیج صورت گیرد گفت: در ارتباط با نحوه توزیع بسته‌های معیشتی با هر گونه اقدامی که آبروی مومنان را به خطر اندازد، مخالفیم.

وی تاکید کرد: دستگاه‌ها اگر برای اعلام گزارش نیاز به تصویربرداری دارند باید در انتشار عکس‌ها کاملا حفظ آبروی مردم و مومنان را مد نظر داشته باشند.

 

مسئول موسسه امام صادق (ع) گفت: ملت ایران مانند همیشه در این امتحان سخت هم پیروز شد در حالی که کشورهای مدعی تمدن و حامی حقوق بشر در مقابله با این ویروس به زانو درآمدند.

 

وی یادآور شد: رزمایش مواسات اعلام همبستگی ملت ایران بود و خیرین و ملت ایران هم در این مدت ولایتمداری خود را با لبیک به خواسته مقام معظم رهبری بیش از پیش نشان دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان