//
کدخبر: ۳۲۹۳۸۵ //
دادستان چرداول

ازانتقادهای سازنده حمایت می کنیم

دادستان چرداول گفت: از انتقادهای سازنده و هر آنچه موجب آرامش شهرستان و حفظ حقوق عامه شود، استقبال می کنیم.

ازانتقادهای سازنده حمایت می کنیم

به گزارش فرتاک نیوز، محمد سهراب زاده روز یکشنبه در دیدار جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان چرداول ضمن تأکید بر نقش مهم رسانه ها و خبرنگاران در جامعه برای اطلاع رسانی دقیق، صحیح و قانونمند اظهار داشت: هر وقت اخبار و گزارشات اصحاب رسانه جنبه توهین و تشویش اذهان عمومی را نداشته باشد، اصحاب رسانه اطمینان داشته باشند دادستانی ضمن استقبال، پیگیری و از آنان حمایت می کند.

 

وی افزود: از انتقادهای سازنده و هر آنچه موجب آرامش شهرستان و حفظ حقوق عامه شود، استقبال می کنیم.

دادستان چرداول ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران شهرستان از آنان خواست در نشر اخبار، چهارچوب های قانونی را رعایت و برای حل مشکلات به خصوص معضلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به مجموعه قضایی کمک کنند.

سهراب زاده یادآور شد: شما خبرنگاران سربازان بی مزد و در عین حال تاثیرگذار در جامعه هستید، به مدیران مشاوره و راهنمایی بدهید که بطور قطع این کارها تاثیر خودش را خواهد داشت و از شما درخواست داریم نا امید نشوید و به کارتان ادامه دهید.

وی همچنین از اصحاب رسانه خواست تا در زمینه محیط زیست، منابع طبیعی و حقوق  عمومی مردم مطالبه گر باشند.
رسیدگی عاجل و جلوگیری از اطاله دادرسی، سروسامان دادن به ۵۰۰ پرونده موجود در دادسرا، شاداب سازی دادسراها از دیگر مواردی بود که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چرداول به آنها تاکید کرد.

در این دیدار نیز خبرنگاران شهرستان مهمترین مطالبات را ساماندهی ورودی و خروجی شهر سرابله، تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام، سروسامان دادن به وضعیت نان و کمبود نان بویژه در شهر سرابله، سروسامان دادن پارکینگ خصوصی ماشین آلات سنگین و جلوگیری از ورود این ماشین آلات به سطح شهر، ایجاد جاده سلامت در شهر سرابله عنوان کردند

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان