//
کدخبر: ۳۲۴۸۸۶ //

ایلام استانداری تلاشگر وپرتوان می خواهد

ایلام استانداری تلاشگر وباانرژی می خواهد که این استان رااز این همه محرومیت نجات دهد ، حالا این استاندار از هرکجای ایران باشد.

ایلام استانداری تلاشگر وپرتوان می خواهد

به گزارش فرتاک نیوز ؛استان ایلام بدلیل داشتن ظرفیت های خدادادی از منابع زیر زمینی گرفته تا همسایگی با کشور عراق بعنوان یکی از مهمترین کشورهای مهم  وثروتمنددرجهان اسلام  می تواند با حضور استانداری متخصص،مصمم ومتعهد به خدمتگزاری با توانی مضاعف این استان را متحول ودرمسیر پیشرفت وتوسعه قراردهد

استانداری که بتواند با توانایی وقدرت چانه زنی ونفوذ در مرکزازاین همه ظرفیت مهم وایجاد مراکز صنعتی واقتصادی ومنابع خدادادی برای پیشرفت همه جانبه استان استفاده کند.

مردم ایلام راه اهن می خواهند ،آزاد راه می خواهند،کارخانه ومراکز صنعتی می خواهند، بازرچه مرزی ومنطقه ازاد وایجاد شغل ودرآمد وجیپ پر می خواهند وقطعااستانداری می خواهند خدمتگزار وپرتوان که بتواند با استفاده از قدرت وروابط خود ازاین همه ظرفیت برای نجات ایلام محروم از این همه محرومیت وتورم وبیکاری وفقر راه وچاره ای بیندیشد واقدام عملی کند حالا این استاندار از هرکجای ایران باشد.

لطفا بیایم بدور از تعصبات حزبی وجناحی وهمچنین هرگونه حب وبغض ومنافع شخصی، صادقانه وخالصانه درجهت کمک به استان و جلوگیری از ضرر وزیان های بیشتر  که تنها موجب عقب ماندگی استان وتنها دودش به چشم مردم این دیار میرود جلوگیر کنیم استانداری انتخاب شودکه   تا دیر نشده  ایلام را برای همیشه از این محرومیت نجات دهد.

بیاد داشته باشیم در هشت سال دفاع مقدس درطول ۴۲۲کیلومتر نوار مرزی تنها فرزندان ایلام شهید نشدند جوانان شجاع وفداکاری از سراسر کشور برای دفاع به مرزهای ایلام  اعزام و جان  عزیزشان را برای حفظ نظام وکشور تقدیم نمودند پس استاندار فقط تلاشگر وخدمتگزار ومتعهد ومسئولیت پذیر باشد حالا از هر کجای ایران باشد چون هرجای

ایران سرای ماست .

 

 

نویسنده ؛ ایرج فریادیان

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان